travelup.comUSD 201
FindHotelUSD 200
ZenHotels.comUSD 208
Anmeldt 23. august 2021

Ba om hyggelig og egnet rom for person rett fra operasjon med nyoperert kne. Fikk et kaldt og lite trivelig, sparsommelig møblert, mørkt rom lengst unna resepsjonen, under bakkeplan mot bakgård. Hotellet hadde ingen rullestol til låns for å komme til rommet. Så og si ingen plantebaserte/veganske alternativ til frokost. Vi hadde ingen god natt her.

Takk, ingeridf2021
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære Ingerid,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.
Vedrørende din forespørsel om lett tilgjengelig rom grunnet kneoperasjon, var dette vanskelig da du også ønsket å ta med din hund. Kun to rom på hotellet er avsatt til hunderom, da det er så utrolig mange som er allergiske selv mot såkalt allergivennlige hunder. Det er dessverre ikke alltid vi får kombinert de ulike ønskene til våre gjester, selv om vi gjør vårt ytterste for å få dette til.
Vedrørende rullestol er ikke dette noe vi har tilgjengelig på hotellet, men som må lånes gjennom legevakten eller hjelpemiddelsentralen i Oslo.

Vår kjøkkensjef vil veldig gjerne ha tips til plantebaserte alternativer til vår frokostbuffet. Vi har opptil flere grønnsakstilbud, varme og kalde. Deriblant poteter, gulrøtter, pastinakk, tomatbønner, champignon, brødmat, cereals, og havremelk for å nevne noe.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bodde på hotellet i forbindelse med familiebesøk, 3 netter.
God størrelse på rom og bad. Godt vedlikeholdt.
Veldig god frokost, mye varm mat. Virkelig god start på dagen
Ansatte skapte god atmosfære.
Praktisk med parkering i kjelleren, 295,- pr. døgn.
Mange spisesteder rundt hotellet, prøvde Johnny Rockets og Los Tacos. Greie plasser for småretter.

Har bodd flere ganger på Thon Storo og Radisson Nydalen, holder en knapp på Thon. Thon har bedre hjemmeside og frokost inkludert.

Takk, strheim

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Storo.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med slikt et positivt inntrykk av hotellet, og ikke minst at du fremhever vår frokostservering og våre ansatte. Ansatte ved hotellet jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Vi ser frem imot å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fint og rent rom, veldig god frokost. Personalet var vennlige og serviceinnstilt. Får toppkarakter fra meg. Veldig fin beliggenhet. Lett å sjekke inn og sjekke ut. Frokosten var som sagt veldig god, og utvalget de hadde av glutenfri mat var veldig bra. Hadde et opphold på 4 netter.

Romtips: Gode muligheter for parkering
Takk, Tina H
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei Tina,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre ansatte og vår frokost. Vi jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom som passet perfekt til meg og mine to ungdommer. Badet var stort i tillegg. Veldig rent og fint. Frokosten er noe av det beste vi har hatt noensinne på hotell☺️ Hotellet ligger veldig nær trikken og 10 minutt fra Oslo sentrum. Hyggelig personal som jobbet på hotellet☺️

Takk, Resort12789954103
Susanne Alstad Bergh, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du bemerker både vår flotte beliggenhet, renhold og ikke minst våre dyktige ansatte.

Susanne M. Bergh
Thon Hotel Storo

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nytt hotell med kult konsept! Stort og fint rom i forhold til mange andre hotell. Hyggelige ansatte og fint resepsjonsområde.

+ Minibar og safe på rommet

+ Stor tv med chromecast

+ Dobbel vask og stor dusj

+ Gode senger

Litt utenfor sentrum, men med alt man trenger i umiddelbar nærhet. Lett å komme seg til/ fra med kollektivt eller bil. Ligger i sammenheng med Storo storsenter og her finner du også flere spisesteder.

Hotellet har ingen avtale ift parkering så ble dyrt å sette bilen her!

Eneste jeg har å trekke på er fokus på smittevern. Opplevde ikke at noen ansatte brukte munnbind, heller ikke de som var i frokostsalen. Tomt for antibac ved inngang og kaffemaskin. Ingen antibac i heisen hvor det hele tiden var masse folk

Siste dagen valgte vi å stå over frokosten på hotellet fordi det var ALT for mye folk inne i salen. Alle bord vi kunne se var opptatt, i tillegg var det en lang kø ut av salen og langt ut i resepsjonen. Køen var ikke pga antallsbegrensning, men kø til å forsyne seg med tallerk og så mat. Virket ikke som noen hadde kontroll. Lite som tydet på at noen tok smittevern på alvor!

Likte ellers alt ved hotellet veldig godt, men kommer ikke tilbake før korona er over!

Romtips: Anbefaler ikke å komme med bil da parkering er dyrt!
Takk, Idipidi

Kjære idipidi,

Først vil jeg beklage for at det var stor pågang i frokostsalen i tidsrommet du bodde hos oss og at du opplevde håndteringen av smittevern som mangelfull.

Det har vært over all forventning av besøkende på hotellet i juni og juli, vi slo faktisk rekord på antall besøkende i frokosten!
Personalet følger smittevern og vi har våre rutiner som vi følger i tråd med myndighetenes anbefalinger.
Vi beklager at du opplevde dette som mangelfullt.
Det er ikke slik det skal være hos oss og dette er et avvik fra vår standard.
Vi setter pris på slike tilbakemeldinger da dette bidrar i vårt arbeid mot å bli bedre.

Jeg videreformidler din tilbakemelding til restauranten som tar en gjennomgang med sitt team for forbedring på disse punktene.

Jeg ønsker gjerne å komme i direkte kontakt med deg for å følge deg opp videre ved neste besøk hos oss, samt by på en hyggelig oppmerksomhet. Er du grei tar kontakt med meg på mail: Susanne.bergh@olavthon.no

Utover dette så er det svært hyggelig å se at du bemerker vår flotte beliggenhet og at du ellers er fornøyd med Thon Hotel Storo.

Susanne M. Bergh
Thon Hotel Storo