3 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 203
FindHotelUSD 201
Trip.comUSD 201
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Thon Hotel Storo. Rent og ryddig, vennlig personale, god service, kort vei til buss og t-bane, stille område. Ingen utsikt, men det trengs heller ikke. Restauranten var stengt grunnet pandemi, men nok av spisesteder i området. Kan anbefales.

Takk, 55perb
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold.
Det er flott å se at du sitter igjen med et godt inntrykk etter ditt besøk, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte. Det setter vi stor pris på.
Vi er svært stolt over området hotellet er i, og det er godt å se at dette fungerte bra for ditt opphold.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 23. august 2021

Ba om hyggelig og egnet rom for person rett fra operasjon med nyoperert kne. Fikk et kaldt og lite trivelig, sparsommelig møblert, mørkt rom lengst unna resepsjonen, under bakkeplan mot bakgård. Hotellet hadde ingen rullestol til låns for å komme til rommet. Så og si ingen plantebaserte/veganske alternativ til frokost. Vi hadde ingen god natt her.

Takk, ingeridf2021

Kjære Ingerid,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.
Vedrørende din forespørsel om lett tilgjengelig rom grunnet kneoperasjon, var dette vanskelig da du også ønsket å ta med din hund. Kun to rom på hotellet er avsatt til hunderom, da det er så utrolig mange som er allergiske selv mot såkalt allergivennlige hunder. Det er dessverre ikke alltid vi får kombinert de ulike ønskene til våre gjester, selv om vi gjør vårt ytterste for å få dette til.
Vedrørende rullestol er ikke dette noe vi har tilgjengelig på hotellet, men som må lånes gjennom legevakten eller hjelpemiddelsentralen i Oslo.

Vår kjøkkensjef vil veldig gjerne ha tips til plantebaserte alternativer til vår frokostbuffet. Vi har opptil flere grønnsakstilbud, varme og kalde. Deriblant poteter, gulrøtter, pastinakk, tomatbønner, champignon, brødmat, cereals, og havremelk for å nevne noe.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bodde på hotellet i forbindelse med familiebesøk, 3 netter.
God størrelse på rom og bad. Godt vedlikeholdt.
Veldig god frokost, mye varm mat. Virkelig god start på dagen
Ansatte skapte god atmosfære.
Praktisk med parkering i kjelleren, 295,- pr. døgn.
Mange spisesteder rundt hotellet, prøvde Johnny Rockets og Los Tacos. Greie plasser for småretter.

Har bodd flere ganger på Thon Storo og Radisson Nydalen, holder en knapp på Thon. Thon har bedre hjemmeside og frokost inkludert.

Takk, strheim

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Storo.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med slikt et positivt inntrykk av hotellet, og ikke minst at du fremhever vår frokostservering og våre ansatte. Ansatte ved hotellet jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Vi ser frem imot å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fint og rent rom, veldig god frokost. Personalet var vennlige og serviceinnstilt. Får toppkarakter fra meg. Veldig fin beliggenhet. Lett å sjekke inn og sjekke ut. Frokosten var som sagt veldig god, og utvalget de hadde av glutenfri mat var veldig bra. Hadde et opphold på 4 netter.

Romtips: Gode muligheter for parkering
Takk, Tina H
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei Tina,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre ansatte og vår frokost. Vi jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom som passet perfekt til meg og mine to ungdommer. Badet var stort i tillegg. Veldig rent og fint. Frokosten er noe av det beste vi har hatt noensinne på hotell☺️ Hotellet ligger veldig nær trikken og 10 minutt fra Oslo sentrum. Hyggelig personal som jobbet på hotellet☺️

Takk, Resort12789954103
Susanne Alstad Bergh, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du bemerker både vår flotte beliggenhet, renhold og ikke minst våre dyktige ansatte.

Susanne M. Bergh
Thon Hotel Storo