travelup.comUSD 155
FindHotelUSD 147
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Meget bra totalopplevelse av hotellet. Fantastisk frokost, bra renhold, moderne interiør og godt utrustet rom med full minibar, kaffemaskin, vannkoker, og deilige baderoms-produkter fra L’occitane.
Hvis det skulle være en ting å «klage» på, så må det være TV mulighetene. Det er en SMART skjerm, men den er ikke stabil å chromecaste til. Det faller ut hvert 2.minutt og fungerer dessverre svært dårlig. Skulle gjerne hatt muligheten til å se lineær TV i tillegg.

Thon Active rommet var rent, ryddig og bra utstyrt for å være et hotell-gym.

Takk, 966maritk
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever både vår smakfulle frokost og våre flotte rom. Det setter vi stor pris på.

Jeg beklager at dere hadde problem med å Chromecast på rommet. Dette skal vi se nærmere på fortløpende slik at dette blir utbedret. Det skal være mulig på rommet å velge mellom Live TV og Streaming, så vi undersøker hele systemet på rommet du har benyttet. Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble godt mottatt da jeg ankom. Rommet var stort, rent og hadde alt jeg trengte. Pluss for Chromecast og vannkoker på rommet!

God luft inne på rommet, også om natten. Godt lydisolert.

Kort vei fra kollektivtransport.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Nedyfay
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold hos oss.
Det er flott å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre flotte rom og våre dyktige resepsjonister som var på vakt. Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Thon Hotel Storo. Rent og ryddig, vennlig personale, god service, kort vei til buss og t-bane, stille område. Ingen utsikt, men det trengs heller ikke. Restauranten var stengt grunnet pandemi, men nok av spisesteder i området. Kan anbefales.

Takk, 55perb

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold.
Det er flott å se at du sitter igjen med et godt inntrykk etter ditt besøk, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte. Det setter vi stor pris på.
Vi er svært stolt over området hotellet er i, og det er godt å se at dette fungerte bra for ditt opphold.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 23. august 2021

Ba om hyggelig og egnet rom for person rett fra operasjon med nyoperert kne. Fikk et kaldt og lite trivelig, sparsommelig møblert, mørkt rom lengst unna resepsjonen, under bakkeplan mot bakgård. Hotellet hadde ingen rullestol til låns for å komme til rommet. Så og si ingen plantebaserte/veganske alternativ til frokost. Vi hadde ingen god natt her.

Takk, ingeridf2021

Kjære Ingerid,
Vedrørende din forespørsel om lett tilgjengelig rom grunnet kneoperasjon, var dette vanskelig da du også ønsket å ta med din hund. Kun to rom på hotellet er avsatt til hunderom, da det er så utrolig mange som er allergiske selv mot såkalt allergivennlige hunder. Det er dessverre ikke alltid vi får kombinert de ulike ønskene til våre gjester, selv om vi gjør vårt ytterste for å få dette til.
Vedrørende rullestol er ikke dette noe vi har tilgjengelig på hotellet, men som må lånes gjennom legevakten eller hjelpemiddelsentralen i Oslo.

Vår kjøkkensjef vil veldig gjerne ha tips til plantebaserte alternativer til vår frokostbuffet. Vi har opptil flere grønnsakstilbud, varme og kalde. Deriblant poteter, gulrøtter, pastinakk, tomatbønner, champignon, brødmat, cereals, og havremelk for å nevne noe.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bodde på hotellet i forbindelse med familiebesøk, 3 netter.
God størrelse på rom og bad. Godt vedlikeholdt.
Veldig god frokost, mye varm mat. Virkelig god start på dagen
Ansatte skapte god atmosfære.
Praktisk med parkering i kjelleren, 295,- pr. døgn.
Mange spisesteder rundt hotellet, prøvde Johnny Rockets og Los Tacos. Greie plasser for småretter.

Har bodd flere ganger på Thon Storo og Radisson Nydalen, holder en knapp på Thon. Thon har bedre hjemmeside og frokost inkludert.

Takk, strheim

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Storo.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med slikt et positivt inntrykk av hotellet, og ikke minst at du fremhever vår frokostservering og våre ansatte. Ansatte ved hotellet jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Vi ser frem imot å ønske deg velkommen ved en senere anledning.