travelup.comUSD 154
FindHotelUSD 141
Trip.comUSD 152
Lol.travelUSD 196
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Sjekket inn på kort varsel. Var ei veldig hjelpsom ansatt bak disken.

Ga meg kort og nyttig info som feks å bestille via app istedet for kassen så jeg kunne spare noen kroner.

Rommet var ryddig og fint. Kjekt med Chromecast funksjon på TV-en.

Litt fullt på frokosten, men det er vel ikke heller uvanlig på andre hotellet med mye gjester.

Parkering består av en liten stripe langs veien som mer eller mindre alltid er full. Litt usikker på hvilke andre parkeringsmuligheter det er der.

Romtips: Bestill på app eller nett på forhånd. (Noe folk flest gjør)
Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, eriiiksve
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold hos oss.
Det er svært hyggelig å se at du fikk et godt første inntrykk av oss, og god assistanse i resepsjonen.

Vedrørende parkering er området du henviser til Oslo Kommune sitt, og ikke noe som tilhører hotellet. I underetasjen av hotellet er det stort parkeringshus som koster 295,- per døgn.

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Super service i resepsjonen, og kjempe flott frukostbuffé. Romslig hotellrom med stort bad.

Et veldig flott og fint Hotell, rett ved Storo Storsenter. Med kort vei fra hotellet til t-bane og kollektiv transport. Parkeringskjeller med direkte tilkomst til hotellet.

Romtips: Undersøk parkering ved hotellet før ankomst. Parkeringskjelleren har direkte tilkomst til hotellet. Rykte om gratis vei-parkering utenfor.
Takk, tespeseth
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte og våre flotte hotellrom. Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Meget bra totalopplevelse av hotellet. Fantastisk frokost, bra renhold, moderne interiør og godt utrustet rom med full minibar, kaffemaskin, vannkoker, og deilige baderoms-produkter fra L’occitane.
Hvis det skulle være en ting å «klage» på, så må det være TV mulighetene. Det er en SMART skjerm, men den er ikke stabil å chromecaste til. Det faller ut hvert 2.minutt og fungerer dessverre svært dårlig. Skulle gjerne hatt muligheten til å se lineær TV i tillegg.

Thon Active rommet var rent, ryddig og bra utstyrt for å være et hotell-gym.

Takk, 966maritk
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever både vår smakfulle frokost og våre flotte rom. Det setter vi stor pris på.

Jeg beklager at dere hadde problem med å Chromecast på rommet. Dette skal vi se nærmere på fortløpende slik at dette blir utbedret. Det skal være mulig på rommet å velge mellom Live TV og Streaming, så vi undersøker hele systemet på rommet du har benyttet. Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble godt mottatt da jeg ankom. Rommet var stort, rent og hadde alt jeg trengte. Pluss for Chromecast og vannkoker på rommet!

God luft inne på rommet, også om natten. Godt lydisolert.

Kort vei fra kollektivtransport.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Nedyfay
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære gjest,
Det er flott å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre flotte rom og våre dyktige resepsjonister som var på vakt. Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

God opplevelse på Thon Hotel Storo. Rent og ryddig, vennlig personale, god service, kort vei til buss og t-bane, stille område. Ingen utsikt, men det trengs heller ikke. Restauranten var stengt grunnet pandemi, men nok av spisesteder i området. Kan anbefales.

Takk, 55perb

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold.
Det er flott å se at du sitter igjen med et godt inntrykk etter ditt besøk, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte. Det setter vi stor pris på.
Vi er svært stolt over området hotellet er i, og det er godt å se at dette fungerte bra for ditt opphold.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss ved en senere anledning.