kr 1 461
Fullt refunderbart før fre. 8. mar.
kr 1 461
Fullt refunderbart før søn. 10. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Agoda.com
kr 1 250
Enkel og rask bestilling
Anmeldt 29. august 2022

Fint hotell, stort og flott rom til prisen, god frokost.

Servicen var skuffende. Vi hadde forhåndsbetalt, men rom var ikke klart ved ankomst. Måtte vente 45 minutter fram til nærmere midnatt til rom var klargjort. Mye usikkerhet, og beskjeder frem og tilbake om at vi muligens måtte bytte rom pga. kommende gjester tre dager senere (!). Rom klargjort kun for en av to personer. Da vi ba de ordne dette, fikk vi beskjed om at vi kunne ordne det selv. Minibaren ble tømt uten forvarsel av personalet to dager for avreise, pga. nye gjester som skulle komme etter vårt opphold. Hotellet lover i sine beskrivelser mulighet for sen utsjekk søndag, men ble akutt avslått uten forvarsel med begrunnelse i kommende gjester.

Selv om vi gang på gang opplevde avvik i service, fikk vi ikke en eneste beklagelse.

Takk, theresemons_sl
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2022

Hei Therese,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.

Jeg beklager på det sterkeste at dere opplevde å ankomme til hotellet uten at vi fikk sjekket dere inn umiddelbart. Rommet har selvfølgelig vært klart, men en av våre nyansatte har dessverre opplevd litt problemer med systemet som førte til at dette tok litt tid. Det er synd at dette har gått utover dere som gjester hos oss, og det skal vi få fulgt opp fortløpende med respektiv ansatt. Dere skal selvfølgelig heller ikke oppleve få misledende kommunikasjon, ei heller med bakgrunn i gjester som forventes ankommet til hotellet på en senere dato.

Vi beklager opplevelsen dere hadde hos oss, og jeg håper dere ønsker å benytte oss ved en senere anledning. Jeg er overbevist om at vi kan mye bedre enn dette.

Når det gjelder våre rom i 6. etasje som dere bodde på, er disse kategorisert som miljørom. Dette er vi pålagt til å ha, og derfor er de kun redd opp til 1 person. Ekstra dyne / pute ligger klart i skapet.
Vi bestreber også til enhver tid å gi våre gjester sen utsjekk, spesielt på søndager om dette er ønskelig. Likevel er det ikke alltid vi kan klare dette pga. nye gjester som ankommer til hotellet. Jeg håper på forståelse for dette.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 24. august 2022 via mobile enheter

Hyggelig resepsjon, junior-suite var helt fantastisk. Meget godt fornøyd! Veldig bra frokost, en av de bedre jeg Jar opplevd på hotell (hvert fall Thon hoteller), veldig stort utvalg. Fikk tilbudt gratis vann og sjokolade ved innsjekk. Fin beliggenhet!

Takk, Eligri
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2022

Hei Eli,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte og vår frokostservering. Det setter vi stor pris på.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 21. august 2022 via mobile enheter

Som alltid er jeg 100% fornøyd med Thon Hotel. Bra service, rene rom og prima frokost! Kommer også til å bruke dem neste gang jeg skal ut og reise. Anbefales på det sterkeste! Anbefaler også å bli Thon-medlem, da får du en flaske vann når du sjekker inn :)

Reisetype: Reiste alene
Takk, p_lstiann2022
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2022

Hei Pål Stian,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Storo.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever både service fra våre ansatte og vår flotte frokostbuffet. Det setter vi stor pris på. Våre ansatte jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en snarlig anledning.

Anmeldt 15. august 2022 via mobile enheter

Dette er et hotell i særklasse!😀. Kanskje den beste frokosten i Norge, gøy at en kan chromecaste og spille musikk på rommets høyttaler. Betjeningen var hyggelig. Storo bydel er mer sentral enn en skal tro: nær T-bane og flybuss………………………..

Takk, owenJarvis
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2022

Hei Owen,
Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever vår flotte frokostbuffet og våre dyktige ansatte. Det setter vi stor pris på.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Hotellsjef v/ Thon Hotel Storo

Anmeldt 14. august 2022 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som overnattet her etter en lang kjøretur. Vi hadde superior room, det var så stort, rent og fint! Stort og flott bad og dusjen var enorm! Det var helt magisk å legge seg, sengene var så gode og putene var herlige. Det var så koselig å komme ned til frokosten, alle de ansatte var så blide og trivelige. Beste frokosten vi har hatt på et hotell med et ordentlig rikt utvalg. Skikkelig luksus!!
Vi snakker om å bestille oss en weekendtur til oslo, da går turen til dette hotellet, vi gleder oss!

Takk, Paradise289552

Kjære gjest,
Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre flotte Superior Room og vår flotte frokostbuffet. Det setter vi stor pris på.

Hotellsjef v/ Thon Hotel Storo