“Bursdag”

Bestill bord
tir. 3.8.
20:00
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bølgen & Moi Tjuvholmen – en stor, moderne restaurant ved kanalene på Tjuvholmen, en gangbro unna Bryggetorget på Aker Brygge. Bølgen & Moi skal være et spisested som gir gjesten en spesiell opplevelse inspirert av samspillet mellom mat, vin og kunst. Menyen varierer fra burgere og salater til bugnende skalldyrplatå og 4-retters menyer. Om sommeren er uteserveringen en av Oslos mest populære. Restauranten er tegnet av Snøhetta, arkitektene bak Den Norske Opera & Ballett.
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk til middag om kvelden. Hyggelig betjening og ok service.
Det første som slo meg da vi kom inn var at det var litt for opplyste lokaler og kjølig. Burde vært varmt og litt mer levende lys på en kald vinterkveld.
Vi gikk for kokkens utvalgte 7 retters med vinpakke. Sjømat delen av pakka var veldig god mens kjøtt delen var noe skuffende.
Savnet info om hva vi fikk å spise, og da vi spurte måtte servitøren løpe til kokken for å spørre selv. Vinpakken var veldig bra. Mye god vin! Kanskje litt vel mye.... Tips, ikke server 2-3 forskjellige viner per pers til flere av rettene. Man blir ganske full før man kommer til desserten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, st_lea2016
Frida R, Administrasjon & booking på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei,
Tusen takk for en konstruktiv tilbakemleding, dette tar vi med oss videre og vil utbedre for å heve opplevelsen til våre gjester! Håper dere har lyst til å komme tilbake igjen og se utviklingen :-)
Ha en riktig fin dag!

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj på Bølgen & Moi Tjuvholmen etter samling med 7 kollegaer. Fantastiske burgere med forskjellige frites, enkelte i følget var også svært fornøyd med Cesar salaten. Flott sted, hyggelig betjening og akseptable priser⭐️.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Iversmann
Frida R, Administrasjon & booking på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding!! Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen og håper vi sees snart :-)
Hilsen Bølgen & Moi-familien :-)

Anmeldt 7. januar 2019

Vi var ute med jobben for å spise julemiddag. ca 10stk.
Ble godt tatt i mot og drikke ble bestilt.
Menyen var satt for alle.
Forretten kom på bordet og alt var bra.
så ble det litt rot i maskineriet. Servicen ble dårlig og ting tok lang tid. Slik fortsatte det dessverre resten av kvelden.
Det var ikke mange gjester den kvelden heller, så det skulle ikke være noen grunn til dårlig sevice.
Ble en skuffende opplevelse, da det har vært god service her tidligere.

1  Takk, Abrandal
Frida R, Administrasjon & booking på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er veldig lei for å høre at det som lå an til en fin kveld, ble skuffende etter hvert. Her er det nok noe som har vippet oss av pinnen, som du nevner og det er svært beklagelig. Vi hadde satt pris på om du ville sende oss en e-post til tjuholmen@bolgenogmoi.no og fortalt litt mer om besøket (dato, tid, navn på reservasjon). Kanskje vi kan få en sjanse til å rette opp og vise at vi står for servicenivået dere har opplevd tidligere?
Hilsen Bølgen & Moi Tjuvholmen

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Lurte litt først! Skal vi sitte her? Ble plassert et stykke unna alle andre innover i restaurenten. Heldigvis kom en hyggelig kelner og sa de skulle finne et bedre bord, og det fikk vi god mat og god vin til de forskjellige rettene. Artig dekte bord, litt alternativ dekking. Jeg var fornøyd, avsluttet med en god kaffe som jeg er veldig glad i. Takk for oss.

2  Takk, annel939
Frida R, Administrasjon & booking på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, vi er veldig glade for å høre at dere hadde et fint besøk hos oss! Hjertelig velkommen tilbake :-)
Hilsen Bølgen & Moi-familien

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom kl 13.00 full av forventninger sammen med gode venner som skulke kose seg med gode samtaler og nydelig mat.
De gode samtalene ble etter hvert kun og den dårlige opplevelsen vi fikk. Lunsjen ble en farse. Mat servert etter 2 timer. På denne tiden var appetitten på topp, men maten som ble levert var på en skala lavere enn forventet.

3  Takk, Freedom135239
Frida R, Administrasjon & Booking på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei,
Opplevelsen du skildrer er svært beklagelig, vi ønsker selvfølgelig ikke at våre gjester sitter igjen med dette inntrykket etter et besøk hos oss. Kunne vi ha bedt deg sende oss en e-post på tjuvholmen@bolgenogmoi.no og fortalt litt mer om deres besøk? Vi hadde satt veldig stor pris på en mulighet til å rette opp inntrykket.
Håper å høre fra deg!
Beste hilsen,
Bølgen & Moi Tjuvholmen

Reisende som så på Bølgen & Moi Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Tjuvholmen? Del dine erfaringer!