“Mangelfull service ”

Bestill bord
lør. 18.9.
20:00
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bølgen & Moi Tjuvholmen – en stor, moderne restaurant ved kanalene på Tjuvholmen, en gangbro unna Bryggetorget på Aker Brygge. Bølgen & Moi skal være et spisested som gir gjesten en spesiell opplevelse inspirert av samspillet mellom mat, vin og kunst. Menyen varierer fra burgere og salater til bugnende skalldyrplatå og 4-retters menyer. Om sommeren er uteserveringen en av Oslos mest populære. Restauranten er tegnet av Snøhetta, arkitektene bak Den Norske Opera & Ballett.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønsket og prøve Bølgrn & Moi på Tjuvholmen da vi har hatt varierte opplevelser på andre B &M restauranter. Ankom en fin sommerkveld og ba om og få bord inne. Aldri vært glad i og spise i sola. Dette ble etterhvert imøtekommet, etter at servitør fikk presisert at ALLE satt ute. Ønsker dere ikke folk inne, sett opp en plakat om dette.
Bestillte fiskesuppe og hamburger. Fiskesuppa smakt ok men størrelsen på reker og blåskjell, og mangelen på synlige skjell i suppa gjør man kan mistenke ferdig renset fra boks. Håper jeg tar feil. Burgeren var ok, selv om vi aldri rakk eller ble spurt om stekegrad. Servitøren kom etter ca 1 min og spurte om hvordan maten smakte. Men var så fraværende resten av måltidet. Begge 2 ønsket og bestille mere drikke underveis, men vi ga bare opp. Ikke gjesten som skal oppsøke betjening. Da regninga kom ga jeg kr 2 i tips, mer fornærma servitør skal man lete lenge etter. Jeg betaler gjerne med for god mat og service, men her har dere en vei og gå.

1  Takk, GeirMP
702fridar, Other på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Takk for din tilbakemelding :)
ha en strålende og solfylt sommer videre.
beste hilsener Bølgen og Moi Tjuvholmen

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

God mat men den værste servicen jeg og gruppen jeg var med har opplevd. Vi ble møtt med en hyggelig og velkommen hovmester men servitøren ødela kvelden. Hun ryddet ikke av bordet når vi skulle spise dessert, vannet ble ikke fylt opp når tomt, og hun var rett og slett uhyggelig. Ingen av oss følte oss velkomne der.

1  Takk, MartinHolmstad
702fridar, Kundeansvarlig på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Martin,
Synd å se at ikke opplevelsen levde opp til deres forventninger. Vi vil ta dette med oss videre, og beklager dette. Alle er velkommen hos oss. Håper vi får se dere igjen til en ny sjanse, og da heve opplevelsen deres betraktelig!

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Var der med 2 venninner og samboer hvor vi hadde reservert bord, samt forhåndsbestilt skalldyrsplatå. Det gikk over en time før vi fikk maten, og ikke fikk vi beskjed om at skalldyrsplatå skal komme i to omganger. Vi spurte derfor servitøren vår om det ikke skulle være med blåskjell, hummer og kreps også. Hun svarte med at hun også synes det var rart at det ikke var med, siden det egentlig bruker å være det. Det gikk en ny halvtime uten at vi hørte Nor tilbake og til slutt gikk en av oss inn for å høre med noen av de andre servitørene. Der ble vi møtt av en annen servitør som absolutt ikke var serviceinnstilt og sa at vi måtte finne vår egen servitør. Men vi hadde jo ikke sett henne på lenge. Til slutt dukket hun opp og gav oss beskjed om at det serveres i to omganger og kreps, hummer osv. serveres til slutt. Vi ventet en time på å få det siste fatet. Og da ryddet de bort de andre fatene uten å høre om vi fortsatt ville ha det ved bordet. Det var mye mat igjen... Jeg prøvde å si at vi ville beholde det ene fatet, men da person nummer 4 kom for å rydde det bort uten å spørre så fikk hun bare ta det. Utrolig skuffet over den forferdelige servicen som ble vist oss og kommer absolutt ikke til å anbefale det videre!

1  Takk, 1991sb
702fridar, Kundeansvarlig på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Hei Trine,
Synd å se at ikke opplevelsen levde opp til forventninger, det er vi kjempelei oss for, og dette vil vi selvfølgelig ikke være bekjent av. Håper du vil sende oss en e-post på tjuvholmen@bolgenogmoi.no og. Vi vil gjerne ta dette med oss videre, og håper vi kan se deg igjen til en ny sjanse og heve opplevelsen deres betraktelig!

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi var et selskap på 10 personer som hadde forhåndsbestilt lunsj til kl 15. Maten ble først servert kl 17. Ingen info eller beklagelse fra servitør om forsinkelser. Spekulerer i om dette er bevist fra restauranten sin side for å selge mer drikkevarer/vin! Fiskesuppen til forrett var god, men alt for salt. Litt pussig å servere varm fiskesuppe når det er 28C i lufta. Kveite og biff var smakfullt, men manglet tilbehør. Vi måtte bestille pommes frittes ekstra og dette ble servert etter at fisk og kjøtt var spist opp. Desserten var ikke mye å rope hurra for. Dette er for dårlig, vil ikke anbefale mine venner å gå hit.

1  Takk, 778trineh

Hei Trine,
Synd å se at ikke opplevelsen levde opp til forventninger. Send oss gjerne en e-post på tjuvholmen@bolgenogmoi.no og fortell mer om ditt besøk og hva som ikke var bra. Vi vil gjerne ta dette med oss videre, og håper vi kan se deg igjen til en ny sjanse og heve opplevelsen din betraktelig!

Anmeldt 12. mars 2020

En 2-retters søndags middag til kr 245 høres bra ut. Kokkelærlingene lager maten. Glass champagne Veuve Cliquot kr 169, aldeles nydelig eller et glass Sancerre til kr 145. Vi synes ikke så mye om hovedretten, men desserten var helt topp. Hvit sjokolademousse i enormt sjokoladeskjell. Nam. Litt tomt i lokalet når vi var der, men kanskje fordi konseptet var nytt ? Du kommer nesten rett på restauranten hvis du ankommer med buss 54 til Tjuvholmen.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 116vivif
702fridar, Other på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2020

Hei,
Så hyggelig å høre at dere koste dere, hjertelig velkommen igjen hos oss :-)
Hilsen familien på B&M Tjuvholmen

Reisende som så på Bølgen & Moi Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Tjuvholmen? Del dine erfaringer!