“Perfekt til fingerspissene”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Tjuvholmen

Bølgen & Moi Tjuvholmen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bølgen & Moi Tjuvholmen – en stor, moderne restaurant ved kanalene på Tjuvholmen, en gangbro unna Bryggetorget på Aker Brygge. Bølgen & Moi skal være et spisested som gir gjesten en spesiell opplevelse inspirert av samspillet mellom mat, vin og kunst. Menyen varierer fra burgere og salater til bugnende skalldyrplatå og 4-retters menyer. Om sommeren er uteserveringen en av Oslos mest populære. Restauranten er tegnet av Snøhetta, arkitektene bak Den Norske Opera & Ballett.
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og service! Vi spiste blåskjell og alt var kjempegodt. Kelner kunne gi gode råd om vin og servicen var perfekt hele tiden. Har veldig lyst til å gjenta det snart.

Takk, Mahglo123
Frida R, Other på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!! Dette sprer glade og brede smil blant våre dyktige ansatte når de får lese. Hjertelig velkommen til oss igjen. :-)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kveld! Kjempeflott bord på i sola på uteserveringen med hvite duker og betjening som er tett på. Kan anbefale skalldyrplatået! Vår servitør Mehrdad ga gode anbefalinger på vin og bidro til en fin kveld med morsomme innslag

Takk, abettum
Frida R, Annet på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!! Håper vi sees snart igjen :-)
Hilsen alle oss på Bølgen & Moi Tjuvholmen

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide Chambre Separee for vår bryllupsfest!
Med egen hyggelig servitør, inne- og uteplass ble dette en perfekt kveld med utsøkt 5-retters middag med tilhørende vinpakke.
Vi kan varmt anbefale dette stedet!

Takk, hildeastrid
Frida R, Annet på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!! SÅ glade for at vi fikk dele dagen sammen med dere!
God klem fra hele familien på B&M Tjuvholmen

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Dessverre er det en nitrist opplevelse med denne resturanten igjen. Vi hadde delux fisk og skalldyrsplatå som de skriver er den retten de er aller mest stolte av. Vi spurte om all sjømaten var fersk og fikk beskjed om at de kokte alt selv. Rekene var helt klart ikke ferske. Når vi spurte om det igjen, fikk vi beskjed om at det ikke var rekene han mente som de kokte selv, men alt annet. Men etter vår forståelse var det ikke mye som vitnet om deilig fersk sjømat. Knusktørr sjøkreps og underkokte blåskjell. Brødet var godt, som vi fikk etter å ha spurt om det 3 ganger. Vi fikk stort avslag på prisen, noe som var bra.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 246erikp
Frida R, Other på Bølgen & Moi Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Hei, Det var veldig trist å lese at dere ble skuffet. Det er riktig at vi ikke koker reker selv. All annen sjømat bestilles kontinuerlig fra våre leverandører og er fersk hos oss. Men vi er veldig lei for at ikke tilberedelsen av disse levde opp til forventningene, dette tar vi selvfølgelig opp internt - vi vil alltid strebe etter å blir bedre. Glad for å høre at dere tok opp saken med personalet på stedet og at det ble løst med kompensasjon.
Ha en fin sommer!

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

For en kveld! Wow for en restaurrantopplevelse, og for en service. Ypperlig mat, herlig stemning og atmosfære, men det som gjør oss helt imponert over kvelden er servicen og menneskene som jobber der. Hyggelig, oppmerksomme og helt til fingerspissene profesjonelle. Maten er i særklasse, skalldyrfatet er mer enn imponerende og anbefales. Fiskesuppen er det beste jeg har smakt. Og vinen som anbefales er perfekt. Vår servitør gjør det til en fantastisk kveld, og vi kommer gjerne tilbake så fort vi har mulighet. Dette er en resturantopplevelse av de sjeldne, må oppleves hvis du er i Oslo.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, karinag128

Tusen takk for en helt fantastisk hyggelig tilbakemelding! Dette gleder vi oss virkelig til å videreformidle til dyktige kolleger, og gir motivasjon til å stå på hardt videre for å yte god service og lage deilig mat. Igjen, takk! :-)
Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Bølgen & Moi Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Tjuvholmen? Del dine erfaringer!