Vi støtter følgende nettlesere:

“Mona Lisa, veldig hyggelig spisested i Oslo sentrum” 4 av 5 stjerner
Anmeldelse av Mona Lisa Restaurant

Mona Lisa Restaurant
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Brunsj, Middag, Lunsj, Aksepterer American Express, Aksepterer MasterCard, Aksepterer Visa, Buffet, Levering, Digital betaling, Gratis parkering i bakgater, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Uteservering, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gateparkering, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere, Vin og øl
Beskrivelse: Mona Lisa Restarant er en internasjonal restaurant med Norsk fransk og italiensk kjøkkensamt Tapas, vi en en liten familie drevet restauranthus med frokost lunch og middag fra kl 08.00 til kl 03.30 man til søn. vi har selskapslokaler til store og små anledninger som firmafest, julebord, kickoff, kur og konferanser. vår spise gjester har fri adgang til våre barer og musikkbar. smak på norsk skaldyrfat, fisk, reinsdyr eller våre populære pasta og pizza retter eller grill kjøtt, fugl og fisk valget er ditt. vi har åpent 365 dager i året. Etablert i 1986 av familien Virani i grensen 10.
Drammen, Norway
25 anmeldelser
14 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 20 nyttige stemmer
“Mona Lisa, veldig hyggelig spisested i Oslo sentrum”
4 av 5 stjerner Anmeldt 26 juni 2012

Hvis man er på utkikk etter et hyggelig sted å spise lunsj eller middag, ta turen til Mona LIsa Restaurant i Oslo. Her er både mat og service upåklagelig:). Ikke er det så dyrt å spise her , og de har en stor uterestaurant med overbygget tak,varmelamper i taket, og varme i gulvet. Så detter er en ypperlig plass å besøke for de av oss som fremdeles liker å ta en sigarett etter maten.

• Besøkte april 2012

12 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“Forferdelige servitører”
1 av 5 stjerner Anmeldt 3 mai 2012

Jeg og min samboer spiste en kveld på denne "restauranten". Vi ble henvist til et lite bord på balkongen. Vi ble servert husets vin av bartenderen. Så kom en ny kelner og tok vår bestilling. Ingen anbefalinger, vi fikk ikke bestemme garnityret selv.

Maten var midt under treet, potene bar preg av ferdigkjøpt i butikk og frityrstekt. Kelneren(e) gikk rundt og røyket, snakket i telefonen, var vanskelig å kommunisere med. Ingen høflighetsmanerer i det hele tatt. Tror på den stunden vi var der at vi hadde 4 forskjellige kelnere å forholde oss til.

Det var et større selskap med sikkert mange gla'tipsere og de fikk helt klart en bedre og vennligere service enn et stakkars par fikk.

Sutrete og serviceløse vil jeg beskrive dette stedet. Komplett mangel på kundebehandling. Første og siste gang man spiser her. Finnes helt klart andre og bedre alternativer for italiensk mat i Oslo-by!

• Besøkte september 2011
    • 3 av 5 stjerner
4 Takk, moroga
Oslo, Norge
40 anmeldelser
17 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“God mat, hyggelig restaurant”
4 av 5 stjerner Anmeldt 6 november 2011

Meget god mat, og hyggelig betjening. Bordbestilling er lurt særlig i helgene.

Besøkte november 2011
2 Takk, Norskjente71
Oslo, Norge
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Skrekkhistoriet”
1 av 5 stjerner Anmeldt 1 november 2011

Var innom i dag for å spiset middag alene. Ble henvisst til ''skammekroken'' med veldig lite plass i bakerste delen av resturanten. Det var tomt ellers. Fikk noe mat og var fornøyd fram til en servitør kom til meg å begynte å stille noe spm, derreter satt seg ved siden av, trekk fram telefon og begynte å skrikke i den på sitt språk. Da jeg var ferdig med mate, alt i alt ventet jeg min 20min for å betale (servitøren min var visst forsvunnet og glemte om meg, det er jo alltid koselig!). Etter en omgang med kalkulator fikk jeg betalt og da velvet servitøren glasset med rester av min vin på meg. Jeg gikk ut meg høy latter.
Til de som er skeptiske så er det fullstendig sant historiet. Man for bedre opplevelse og service på Mc Donalds og der kan man velge bordet selv.
Styr unna du som leser det.

Besøkte november 2011
4 Takk, Kata237
4 anmeldelser
3 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Styr unna.”
1 av 5 stjerner Anmeldt 2 mai 2011

Smakløs mat og sure kelnere. Minestronesuppen smakte vaskevann og tortelinien må ha vært micromat

4 Takk, Torron

Reisende som så på Mona Lisa Restaurant, så også på

Har du vært i Mona Lisa Restaurant? Del dine erfaringer!