“Dårlig service”
Anmeldelse av Mona Lisa Huset

Mona Lisa Huset
Kjøkken: Italiensk, Libanesisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mona Lisa Restarant er en internasjonal restaurant med Norsk fransk og italiensk kjøkkensamt Tapas, vi en en liten familie drevet restauranthus med frokost lunch og middag fra kl 08.00 til kl 03.30 man til søn. vi har selskapslokaler til store og små anledninger som firmafest, julebord, kickoff, kur og konferanser. vår spise gjester har fri adgang til våre barer og musikkbar. smak på norsk skaldyrfat, fisk, reinsdyr eller våre populære pasta og pizza retter eller grill kjøtt, fugl og fisk valget er ditt. vi har åpent 365 dager i året. Etablert i 1986 av familien Virani i grensen 10.
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Lite serviceinnstilt servitør og overbooket. Måtte vente en halv time på et reservert bord og lenge på maten.

Takk, EBY35

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Jeg bestilte biff, den var supergod:) Min søster bestilte fisk og var veldig fornøyd med maten:) Denne resturanten kan jeg anbefale:)

Dato for besøk: juni 2017
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 24. mai 2017

Dårlig mat og elendig service. Angrer at jeg gjorde et nytt besøk.Ta heller en tur innom en kebabkiosk!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Knut1305
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Lokalet har neonlys og sebrastoff på veggene og er vel ikke pusset opp siden de åpnet. Veggene har Per heimly bilder av lubne lite tildekkede glamour modeller som ikke akkurat bidrar til appetitten.
Menyen er et ras med retter og lite oppdatert. Står jubileum meny gjaldt til februar, men de har den enda.
Det ble den på oss.
Kremer hummersuppe som. Smakte som creme fredag med Holliday dip helt over kald vassen hummer.
Kjøttet i hovedrett var så fult av fett og sener at en virkelig måtte jobbe med tenner og kniv. Fløtegratinerte poteter var alt for mye kokt med alt for mye fløte.
Dessert vaniljeis med varme skogsbær. Antagelig varmet i micro siden varmen var veldig ujevn.
Vinen var sorgen. Ikke bestill vin..

Dato for besøk: mars 2017
2  Takk, OsloPG
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Fransk burger og blåskjell til lunsj.
Sentralt plassert og fine lokaler.
Burger var saftig og kjøttfull. Blåskjell med fersk tomat og gode smaket.
Hyggelige servitører og god stemning. Kjem gjerne att.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 261runes

Reisende som så på Mona Lisa Huset, så også på

Har du vært i Mona Lisa Huset? Del dine erfaringer!