“Fantastiske på arrangementer! Nydelig mat og topp service og organisering.”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Briskeby

Bølgen & Moi Briskeby
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bølgen & Moi er en moderne bar og brasserie med internasjonal, avslappet stemning. Lokalet er en tidligere trafostasjon med 12 meters takhøyde. Hos Bølgen & Moi får man alt fra vedovnsbakt pizza til kveldens 5-retters meny. Stedet passer for både vennemiddager, forretningslunsjer og familiesammenkomster. Restaurantens populære frokostbuffet serveres torsdag-lørdag. I den store baren serveres både cocktails og småretter, og restauranten har vedfyrt bakerovn. Vinkartet ineholder både klassikere og det beste fra den nye vinverden. Briskeby har også en deilig uteservering om sommeren, samt særpregede selskapslokaler på Mezzaninen og i vinkjelleren.
Anmeldt 6. januar 2019

Hadde et stort arrangement med 170 gjester, og alt ble perfekt. De ordnet ALT vi ønsket, og gjorde det veldig enkelt for oss. Maten var særdeles god, og de hadde pyntet fint. Den enorme mangearmede lysestaken med blomster rundt på steinbordet ble et flott blikkfang. Anbefaler veldig!

Takk, Ellen D

Anmeldt 25. oktober 2018

Utrolig dårlig opplevelse. Pizzaen var en kald, smakløs knekkebrødlefse. Overpriset og ingen sauser/tilbehør var å oppdrive. Det var ikke engang salt og pepper på bordet. Det var ikke mulig å få en halvliter øl, men måtte nøye oss med 0,33 L flasker til kr 99 pr stk. Helt latterlig. Kommer aldri tilbake.

Takk, svendo2017
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Da vi kom, kunne de ikke finne bordbestillingen vår, enda vi hadde fått bekreftelse på e-post. De ordnet raskt et bord. Pizzaen med parmaskinke var meget tørr og kjedelig. Aperol spiriz er så tynn at du heller bør bestille noe annet. Selv etter å ha sendt drikken i retur, fikk vi noe som var langt unna en ekte Aperol Spiriz. Vi går et annet sted neste gang.

Takk, karigud
Anmeldt 15. august 2018

Ingen restaurant blir bedre enn de som er ansatt der. På Bølgen og Moi har de skjønt det, og hvis en er så heldig at en tas i mot av Linn er man garantert et hyggelig måltid. Hun kan service og følger med på hvordan gjestene har det. Vi har vært der flere ganger både til lunch og middag og har hatt noen riktig deilige måltider. All grunn til å prøve ut stedet hvis dere ikke har vært der.

Takk, Elisabeth B
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Skulle spise middag her med gode venner og vi hadde sendt inn hva vi ikke kan spise. Når de da greier å levere middagen med det jeg ikke kan spise, da er det ikke håp. Uten denne feilen hadde de fått et poeng til. Men prøvde å bestille prosecco. De sa de hadde dette, men neida de var tomme for dette også, men champagne bar god

Takk, janhalvardr

Reisende som så på Bølgen & Moi Briskeby, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Briskeby? Del dine erfaringer!