Verdt et besøk

Et imponerende museum med en fantastisk samling bibler. Kunnskapsrik og hyggelig betjening. Man... les mer

Anmeldt 1 uke siden
86yngvep
En flott opplevelse.

En flott opplevelse og reise gjennom Bibelens historie i Norden. En engasjert og kunnskapsrik guide... les mer

Anmeldt 5 uker siden
Byturen

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021

Der kan det finnes mange skatter til de som liker historie, kultur, gamle bøker og språkfunn. Spennende opplevelse både til religiøse og ateister. Gjerne anbefaler!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 722ladac
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde hørt at det var interessant, men dette overgikk alle våre forventninger! Takk til Jan, for en spennende reise i Bibelens historie. Tankevekkende detaljer, historiske fakta, og en engasjert guide gjorde nesten 2 timer til en opplevelse vi vil huske. Anbefaler et besøk!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Navigator814891
Anmeldt 18. januar 2020

Det var et veldig interessant besøk hvor vi fikk redegjort for alle aspekter av Bibelen. Kultur, språk, trykketeknikk, historie etc., etc. Anbefales! Enten man tror på Bibelens budskap eller ikke, dette er en del av vår kulturarv. Besøkte museet med venner. Takk til vår kunnskapsrike guide Jan.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, 746elisen
Anmeldt 21. november 2019

Vi var noen venninner på Oslotur og la inn et besøk på museet. Vi fikk en kunnskapsrik og entusiastisk guide som fortalte mye interessant vedr de forskjellige oversettelsene og utgavene. Utrolig mange flotte gamle bibler! Kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Wibeke V
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

For ett interessant museum. Vi var 11 venninner som Fikk en veldig interessant omvising av Jan .... lærte masse nytt og fikk mye god informasjon. Hit tar vi gjerne turen igjen. Vi hadde nok satt av litt for dårlig tid. Her trengs det nesten mere tid en en liten time ... vi kommer definitivt tilbake. Anbefales

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, 342linel