Gøy!

Familie på 4 med barn på 5 og 8 år. Som store Harry Potter fans var det stor stas. Det var... les mer

Anmeldt i går
aljenssen81
Tønsberg, Norge
Supert escaperoom

To voksne og to barn. Barna var 7 og 11 år. Kjempefin familieaktivitet. Alle var fornøyd etterpå... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Helenelovise

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Var et vennepar på 4 stykker. Har vært på flere forskjellige escape room i Oslo, men denne var en av de bedre. Utrolig morsomt, god laget og veldig hyggelig de som jobbet der som sørget for en fin opplevelse fra start til slutt! :D

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Michael L
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Det var veldig bra å høre Michael. Takk skal du ha!

Anmeldt 21. november 2018

Dette var gøy for både liten og stor. Vi spilte Harry Potter rommet og det tok litt til å komme inn i modus men etter et par tips gikk det fint og vi kom os ut før tiden var over. Kan Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Tourist45063147604
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi setter stor pris på den! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en bra opplevelse.

Anmeldt 18. oktober 2018

Her er det mye å like, selve rommet var bra laget og det var noen mindre utfordringer. Ett fint rom hvis du er ny til escape rooms, men ingen kjempeutfordring. Rommet i seg selv var veldig godt tematisk utformet, men det var lite informasjon før og etter selve rommet. Totalt sett var det gøy, men noen små endreinger kunne gjordt det enda bedre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HansDidrickK

Hei på deg Hans! Vi verdsetter din tilbakemelding, og vi er takknemlig for at det virker som at du har hatt en bra opplevelse alt i alt. Dersom du har noen konkrete ideer til å gjøre opplevelsen for deg bedre i fremtiden vil vi gjerne høre fra deg.

Anmeldt 18. oktober 2018

Ganske varierte oppgaver med en hel del fine detaljer. Kan passe for flere ulike aldersgrupper og størrelse på grupper.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, jarl_robin

Hei Jarl! Vi takker så meget for din positive tilbakemelding!

Anmeldt 18. oktober 2018

Helt fin da det var første gang vi prøvde et escaperoom. Men ville prøve et vanskeligere room neste gang.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, tennahedemand

Hei på dere! Det var synd å høre at dere ikke fikk nok utfordring. Husk på at det finnes forskjellige vanskelighetsnivåer til hvert rom, og for en nybegynner kan det ofte være vanskelig å vite hvilke nivå man skal velge. Vi ønker dere hjertlig velkommen tilbake for å prøve et annet rom, og vi kan love dere mer utfordringer på det rommet. Snakk med oss i forkant slik at dere får den riktige vanskelighetsgraden.