Supert for store og små

Kult konsept. Flink vert! Noen ledetråder fungerte litt dårlig, men burde enkelt kunne utbedres... les mer

Anmeldt 1 uke siden
mathildebO9897VH
Morro

Artig å være en liten time i Harry Potters verden fylt med trolldom og mystikk. Vi innhentet... les mer

Anmeldt 22. desember 2022
randisandlien

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 27. november 2018

Det var min og min bestevenninne sin første opplevelse, og vi er potter fan begge to, så dette var en utrolig opplevelse og kjempe morsomt. Vi ble barn igjen og koste oss kjempe masse. Anbefales for store og små

1  Takk, Jamieengen
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei på dere! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Når man først har investert i en "barnefabrikk" er det jo fint å kunne bruke den. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Var et vennepar på 4 stykker. Har vært på flere forskjellige escape room i Oslo, men denne var en av de bedre. Utrolig morsomt, god laget og veldig hyggelig de som jobbet der som sørget for en fin opplevelse fra start til slutt! :D

1  Takk, Michael L

Det var veldig bra å høre Michael. Takk skal du ha!

Anmeldt 21. november 2018

Dette var gøy for både liten og stor. Vi spilte Harry Potter rommet og det tok litt til å komme inn i modus men etter et par tips gikk det fint og vi kom os ut før tiden var over. Kan Anbefales!

1  Takk, Tourist45063147604
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi setter stor pris på den! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en bra opplevelse.

Anmeldt 18. oktober 2018

Her er det mye å like, selve rommet var bra laget og det var noen mindre utfordringer. Ett fint rom hvis du er ny til escape rooms, men ingen kjempeutfordring. Rommet i seg selv var veldig godt tematisk utformet, men det var lite informasjon før og etter selve rommet. Totalt sett var det gøy, men noen små endreinger kunne gjordt det enda bedre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HansDidrickK

Hei på deg Hans! Vi verdsetter din tilbakemelding, og vi er takknemlig for at det virker som at du har hatt en bra opplevelse alt i alt. Dersom du har noen konkrete ideer til å gjøre opplevelsen for deg bedre i fremtiden vil vi gjerne høre fra deg.

Anmeldt 18. oktober 2018

Ganske varierte oppgaver med en hel del fine detaljer. Kan passe for flere ulike aldersgrupper og størrelse på grupper.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, jarl_robin

Hei Jarl! Vi takker så meget for din positive tilbakemelding!