Gøy!

Familie på 4 med barn på 5 og 8 år. Som store Harry Potter fans var det stor stas. Det var... les mer

Anmeldt i går
aljenssen81
Tønsberg, Norge
Supert escaperoom

To voksne og to barn. Barna var 7 og 11 år. Kjempefin familieaktivitet. Alle var fornøyd etterpå... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Helenelovise

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 5. desember 2018

Søsteren min og jeg var i Harry Potter-rommet og det var helt fantastisk magisk og veldig koselig! ♥️ Vi ble så fint vartet opp før og etter selve oppgaven og det var veldig koselig å snakke med han som tok oss imot. Vi fikk lov til å ta bilder i rommet etterpå og koste oss med alle rekvisittene. Mye av det er håndlaget for de. For oss Harry Potter fans er dette escape room’et helt perfekt! Anbefales på det sterkeste! ♥️

1  Takk, Flyer66552372394
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei på dere! Vi er veldig glade for at dere hadde det fint, og setter voldsomt pris på omtalen deres. Tusen takk. Velkommen igjen ved en senere anledning!!!

Anmeldt 27. november 2018

Det var min og min bestevenninne sin første opplevelse, og vi er potter fan begge to, så dette var en utrolig opplevelse og kjempe morsomt. Vi ble barn igjen og koste oss kjempe masse. Anbefales for store og små

1  Takk, Jamieengen
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei på dere! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Når man først har investert i en "barnefabrikk" er det jo fint å kunne bruke den. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Var et vennepar på 4 stykker. Har vært på flere forskjellige escape room i Oslo, men denne var en av de bedre. Utrolig morsomt, god laget og veldig hyggelig de som jobbet der som sørget for en fin opplevelse fra start til slutt! :D

1  Takk, Michael L

Det var veldig bra å høre Michael. Takk skal du ha!

Anmeldt 21. november 2018

Dette var gøy for både liten og stor. Vi spilte Harry Potter rommet og det tok litt til å komme inn i modus men etter et par tips gikk det fint og vi kom os ut før tiden var over. Kan Anbefales!

1  Takk, Tourist45063147604
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi setter stor pris på den! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en bra opplevelse.

Anmeldt 18. oktober 2018

Her er det mye å like, selve rommet var bra laget og det var noen mindre utfordringer. Ett fint rom hvis du er ny til escape rooms, men ingen kjempeutfordring. Rommet i seg selv var veldig godt tematisk utformet, men det var lite informasjon før og etter selve rommet. Totalt sett var det gøy, men noen små endreinger kunne gjordt det enda bedre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HansDidrickK

Hei på deg Hans! Vi verdsetter din tilbakemelding, og vi er takknemlig for at det virker som at du har hatt en bra opplevelse alt i alt. Dersom du har noen konkrete ideer til å gjøre opplevelsen for deg bedre i fremtiden vil vi gjerne høre fra deg.