Harry Potter magi

Kjempegøy for hele familien med 2 barn på 10 og 14. En god anledning til å samarbeide om å løse... les mer

Anmeldt i dag
Henrik Løvendah... S
I Harry Potters verden!!

Dro på Harry Potter Ecape rom. Var gøy og spennende. Fikk veldig god mottagelse av Andrea som var... les mer

Anmeldt i går
Bellasshhlol
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venner som dro på Harry Potter rommet i Vika. Veldig gøy! Gamemasteren vår yevgen fulgte godt med og hjalp oss når han så vi ikke skjønte noe :-)

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Ingakibs
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi er glad for at vi har dere som fornøyde kunder. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 13. desember 2018

I forbindelse med 10 års bursdagsfeiring for vesla, kom vi og alle hennes klassevenninner til ferig pyntet lokale, og jentene ble delt inn i to lag - og fikk prøve seg som team i hhv Harry Potter rommet og i Gallery of Illusions. Alle jentene var storfornøyde og med pizza servering midtveis, og kake-spising til slutt, var alle enige om at det hadde vært en særdeles vellykket bursdagsmarkering.De ansatte var ytterst service-minded og bidro til å gi jentene en fantastisk bursdagsopplevelse!Kingdom of Escape Rooms leverte tjenesten vi bestilte til vår fulle tilfredstillelse.Vi anbefaler Kingdom of Escape Rooms på det varmeste, også til barnebursdag!

1  Takk, Nomad40100422809
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Tusen takk for så god tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Spre det gode ordet så ser vi dere sikkert ved en senere anledning med en venn sin barnebursdag.

Anmeldt 5. desember 2018

Søsteren min og jeg var i Harry Potter-rommet og det var helt fantastisk magisk og veldig koselig! ♥️ Vi ble så fint vartet opp før og etter selve oppgaven og det var veldig koselig å snakke med han som tok oss imot. Vi fikk lov til å ta bilder i rommet etterpå og koste oss med alle rekvisittene. Mye av det er håndlaget for de. For oss Harry Potter fans er dette escape room’et helt perfekt! Anbefales på det sterkeste! ♥️

1  Takk, Flyer66552372394
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei på dere! Vi er veldig glade for at dere hadde det fint, og setter voldsomt pris på omtalen deres. Tusen takk. Velkommen igjen ved en senere anledning!!!

Anmeldt 27. november 2018

Det var min og min bestevenninne sin første opplevelse, og vi er potter fan begge to, så dette var en utrolig opplevelse og kjempe morsomt. Vi ble barn igjen og koste oss kjempe masse. Anbefales for store og små

1  Takk, Jamieengen
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei på dere! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Når man først har investert i en "barnefabrikk" er det jo fint å kunne bruke den. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Var et vennepar på 4 stykker. Har vært på flere forskjellige escape room i Oslo, men denne var en av de bedre. Utrolig morsomt, god laget og veldig hyggelig de som jobbet der som sørget for en fin opplevelse fra start til slutt! :D

1  Takk, Michael L

Det var veldig bra å høre Michael. Takk skal du ha!