Utrolig gøy!

Utrolig gøy! Stian, game masteren, var veldig hyggelig og flink. Vi vil definitivt prøve ut andre... les mer

Anmeldt 1 uke siden
maicens
Gøy!!!

Vi var tre stykker som tok "Harry Potter"-rommet. Oppgavene var finuerlige, men ikke for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Sabrina R
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 22. januar 2019

Enkelt å finne fram til om man er litt kjent i Oslo. Kunne kanskje vært merket litt bedre på vegg, men okå. Lokalet var noe lite, men fungerende. Hyggelig betjening.

Selve spillet var gøy og utfordrende, men ble litt brått avsluttet. Vi spilte Gallery of Illusion, men de kunne godt forklart spillet/hvordan det fungerer litt bedre.

1  Takk, _dnea2014
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Ådne! Takk for tilbakemelding. Vi er glad for å se at det meste fungerte som det skulle. Tenker du at du burde fått flere tips underveis i spillingen, eller at Game Master skulle forklart spillet bedre i forkant?

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig artig opplevelse!! Gode utfordringer og man må virkelig bruke hodet her!! Tenåringen på 13 år har sikkert 100 ganger på 2 timer at dette er noe av det kuleste hun har vært med på!
Meget hyggelig betjening og god atmosfæreTenker at når tenåringen er så fornøyd er det vel verdt pengene!!

1  Takk, TrineNorumP
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Hei på dere, Trine!

Veldig artig tilbakemelding, dette her. Vi setter stor pris på at alt det harde arbeidet vi nedlegger gir så bra resultater. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Husk at vi også tilbyr spesialtilpassede bursdagsfeiringer :)!!!

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi er glade i Escaperoom generelt, men denne passet ekstra bra med to entusiastiske «Potterheads» (i tidlig tenåringsalder).

Rommet og oppgavene var kløktig designet og med noen morsomme utfordringer underveis! Det hele virket proft og gjennomtenkt. Det ble en magisk start på året for hele familien. Takk!

1  Takk, JanneckeD
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei på dere tusen takk for den gode tilbakemeldingen!!! Dere er selvfølgelig hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning dersom dere ønsker å prøve et annet rom.

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde en morsom time med Harry Potter escape room. Oleksii, Yevgen og Markus som var ansvarlige for vårt spill bidro til at vi hadde en spennende time og god opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, randianitas2017

Hei Randi!

Det setter vi veldig pris på. Vi ønsker deg velkommen igjen dersom du skulle få lyst til å prøve flere rom.

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venner som dro på Harry Potter rommet i Vika. Veldig gøy! Gamemasteren vår yevgen fulgte godt med og hjalp oss når han så vi ikke skjønte noe :-)

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Ingakibs
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi er glad for at vi har dere som fornøyde kunder. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.