Gøy!

Familie på 4 med barn på 5 og 8 år. Som store Harry Potter fans var det stor stas. Det var... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 2 dager siden
aljenssen81
Tønsberg, Norge
Supert escaperoom

To voksne og to barn. Barna var 7 og 11 år. Kjempefin familieaktivitet. Alle var fornøyd etterpå... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 3 dager siden
Helenelovise

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vi prøvde begge rommene og hadde det veldig gøy. Super service og generelt en god opplevelse. Gøy med Harry Potter tema!

1  Takk, Marte K
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for god tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på fornøyde kunder. Velkommen tilbake skal dere være.

Anmeldt 22. januar 2019

Vennegjengen på 6 stykker som feiret 9-årsdag i Harry Potter-rommet var enstemmige i at dette hadde vært helt topp. God håndtering av og kommunikasjon med barna. Fornøyde med mat og spennende klær til utlån. Barna ble engasjerte i historien og settingen. God stemning og god hjelp til å utforske og løse spennende oppgaver (god kvalitet på oppgavene). Supert besøk :-)

1  Takk, annekv90

Hei Anne! Vi er veldig glad for at dere ble fornøyde med feiringen. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale for oss!

Anmeldt 22. januar 2019

Enkelt å finne fram til om man er litt kjent i Oslo. Kunne kanskje vært merket litt bedre på vegg, men okå. Lokalet var noe lite, men fungerende. Hyggelig betjening.

Selve spillet var gøy og utfordrende, men ble litt brått avsluttet. Vi spilte Gallery of Illusion, men de kunne godt forklart spillet/hvordan det fungerer litt bedre.

1  Takk, _dnea2014

Hei Ådne! Takk for tilbakemelding. Vi er glad for å se at det meste fungerte som det skulle. Tenker du at du burde fått flere tips underveis i spillingen, eller at Game Master skulle forklart spillet bedre i forkant?

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig artig opplevelse!! Gode utfordringer og man må virkelig bruke hodet her!! Tenåringen på 13 år har sikkert 100 ganger på 2 timer at dette er noe av det kuleste hun har vært med på!
Meget hyggelig betjening og god atmosfæreTenker at når tenåringen er så fornøyd er det vel verdt pengene!!

1  Takk, TrineNorumP
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Hei på dere, Trine!

Veldig artig tilbakemelding, dette her. Vi setter stor pris på at alt det harde arbeidet vi nedlegger gir så bra resultater. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Husk at vi også tilbyr spesialtilpassede bursdagsfeiringer :)!!!

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi er glade i Escaperoom generelt, men denne passet ekstra bra med to entusiastiske «Potterheads» (i tidlig tenåringsalder).

Rommet og oppgavene var kløktig designet og med noen morsomme utfordringer underveis! Det hele virket proft og gjennomtenkt. Det ble en magisk start på året for hele familien. Takk!

1  Takk, JanneckeD
572yevgenp, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei på dere tusen takk for den gode tilbakemeldingen!!! Dere er selvfølgelig hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning dersom dere ønsker å prøve et annet rom.