Vennetur på Star Wars rommet

Dette var et gøy escape room. Passer for både voksne og barn. Det var lett å forstå hva man skulle... les mer

Anmeldt 2 uker siden
ebbhar
Utfordrende og morro

Veldig gøy og utfordrende. Hyggelig personale! 6 venner som prøvde Star Wars rommet og det var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Julia S

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vår vert Ask var fantastisk.
Bra service på telefon i forkant.
Hyggelig mottakelse.
God veiledning underveis.
Og hyggelig prat etterpå.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 808monab
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei 808monab.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Flott og interessant opplevelse for 15 jenter. Feiret 14-årsbursdag og både mottagelse og gjennomføring av spillene var en stor suksess. Veldig hyggelig personale som har erfaring med barn og veldig morsomme spill i følge barna. Kan trygg anbefale Kingdom of Escape til andre og kan tenke meg å komme tilbake for å spille selv.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Fearless559816

Hei Fearless559816

Vi setter pris på din positive tilbakemelding og din opplevelse. Vi er stolt å har fornøyde kunder og håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 22. juni 2020

Datteren min på tretten feiret bursdagen sin i Harry Potter-rommet, og alle fem var strålende fornøyde. Det var ingen foran oss, så vi ble tatt i mot, og fikk starte opp da vi kom dit (omtrent ti - femten minutter før avtalt tid) - etter å ha blitt sendt innom doen for å vaske hender :) Etterpå fikk vi låne lokalene deres for å spise kake, og bursdagsbarnet fikk "kakefyrverkeri" til å sette på sitt kakestykke. Vi fikk god tid her. Lokalene var dekorert i Harry Potter-stil, noe som gjorde at det ble en enda større opplevelse for Harry Potter-fans. Det var morsomt at det ble tatt bilde med noen Harry Potter-rekvisitter etter at de hadde knekt koden. Disse kom raskt på e-post.

Men...

Vi hadde bestilt, og betalte for, medium bursdagspakke. Denne skulle blant annet inneholde bursdagsinvitasjoner, godteri og lån av kostymer. I tillegg kunne man få rabatter på kjøp av bl.a. pizza. Bursdagsinvitasjonene så vi aldri noe til, ei heller godteriet. Det sto riktignok en flaske cola framme, men vi var usikre på om den var til oss. Vi valgte bevisst å ikke bestille pizza/bruke rabatten, og dette var det eneste "gamemaster" tok fram som ekstra i denne pakken. At det ikke er utlån av kostymer for tiden, forstår vi godt (vi ringte også og spurte om dette i forkant). Men her kunne vi like gjerne bestilt "liten pakke" og fått nøyaktig den samme opplevelsen.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Irenenm

Hei Irenenm.

Takk for at du tok deg tiden til å vurdere oss. Vi vil gjerne høre mer om hva som gjorde dette til en god opplevelse for deg. Ta gjerne kontakt om du har muligheten til å oppdatere anmeldelsen din!

Anmeldt 16. juni 2020

Det var veldig gøy! nok utfordring men ikke for vanskelig. Hadde nok ikke greid det uten å bruke tipsene.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, SolveigIbsen
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2020

Hei SolveigIbsen. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Jeg hadde med en gruppe på 6 personer og vi hadde det utrolig gøy!
Hyggelige ansatte, gode rutiner for smittevern, god forklaring på rommene, stilige rom med masse oppgaver som gjorde at man måtte tenke litt og supert med rabattert pris på neste rom om du greier rom nr. 1 på kort tid, som oss!
Vi fikk altså 50% rabatt på rom nr. 2 da vi fullførte nr. 1 på under 30 minutter.

Vi prøvde «I trolldommens verden» aller først, man trenger ikke være oppdatert på Harry Potter for å løse det men det er en fordel da. Det var utrolig gøy og passer for de fleste aldere.
Det andre rommet var Gallery of Illutions, det var mer utfordrende men fortsatt morsomt! Ganske annerledes fra det første rommet og andre typer oppgaver å løse.

Jeg og vennene mine skal helt klart dra tilbake i sommer for å teste Space Station (star wars inspirert)

Det var lett å finne frem fra Aker Brygge hvor vi parkerte.

Tusen takk for en morsom opplevelse!

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, anncharlottea958
kingdomrooms, Kundeansvarlig på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2020

Hei Anncharlottea958 l!

Vi setter kjempestor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Kjempebra at dere ble fornøyd med spillet. Vi er glade for at vi kunne bidra til denne gode opplevelsen deres. Kom gjerne igjen og prøv en av våre nye rom.

Dette med at folk skal begynne spillet samtidig som andre er ferdig er noe vi jobber med å bli bedre på slik at overgangen her går enda litt jevnere.

Takk for nå!