Gjennomført flotte escaperooms

Gjennomførte tema escaperooms. Harry Potter rommet var veldig gøy, men kanskje litt lett for store... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt i dag
fridays329
Sande, Norge
Harry Potter magi

Kjempegøy for hele familien med 2 barn på 10 og 14. En god anledning til å samarbeide om å løse... les mer

Anmeldt i går
Henrik Løvendah... S

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en morsom time i Harry Potter-rommet, to Harry Potterfans på 9 og 12 år og to foreldre. Oppgavene var passe vanskelige for en familie, barna klarte å løse mange selv, hvilket var vårt mål for dagen. (Til voksne som har vært på escape-Rooms før er nok dette rommet for lett...)

Spillverten var hyggelig og kom med fine hint når barna ville videre i spillet. Alt i alt koste vi oss og prøver gjerne et annet rom en annen gang.

2  Takk, KjerstiRH
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Kjersti,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et vennepar som prøvde dette en formiddag. Vanskelighetsgraden på Harry Potter rommet var overkommelig, samtidig som det var gøy. En trenger ikke ha lest bøkene/sett filmene for å komme seg gjennom. Mye av opplevelsen var nok temaet. Personalet som møtte oss kunne godt snakket litt tydeligere.

2  Takk, marteid
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Marteid. Vi vil gjerne se på dette i mer detalj. Vennligst send en e-post til post@kingdomrooms.no med din informasjon slik at vi kan hjelpe deg best mulig. Takk!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vår vert Ask var fantastisk.
Bra service på telefon i forkant.
Hyggelig mottakelse.
God veiledning underveis.
Og hyggelig prat etterpå.

Takk, 808monab
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei 808monab.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Flott og interessant opplevelse for 15 jenter. Feiret 14-årsbursdag og både mottagelse og gjennomføring av spillene var en stor suksess. Veldig hyggelig personale som har erfaring med barn og veldig morsomme spill i følge barna. Kan trygg anbefale Kingdom of Escape til andre og kan tenke meg å komme tilbake for å spille selv.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Fearless559816

Hei Fearless559816

Vi setter pris på din positive tilbakemelding og din opplevelse. Vi er stolt å har fornøyde kunder og håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 22. juni 2020

Datteren min på tretten feiret bursdagen sin i Harry Potter-rommet, og alle fem var strålende fornøyde. Det var ingen foran oss, så vi ble tatt i mot, og fikk starte opp da vi kom dit (omtrent ti - femten minutter før avtalt tid) - etter å ha blitt sendt innom doen for å vaske hender :) Etterpå fikk vi låne lokalene deres for å spise kake, og bursdagsbarnet fikk "kakefyrverkeri" til å sette på sitt kakestykke. Vi fikk god tid her. Lokalene var dekorert i Harry Potter-stil, noe som gjorde at det ble en enda større opplevelse for Harry Potter-fans. Det var morsomt at det ble tatt bilde med noen Harry Potter-rekvisitter etter at de hadde knekt koden. Disse kom raskt på e-post.

Men...

Vi hadde bestilt, og betalte for, medium bursdagspakke. Denne skulle blant annet inneholde bursdagsinvitasjoner, godteri og lån av kostymer. I tillegg kunne man få rabatter på kjøp av bl.a. pizza. Bursdagsinvitasjonene så vi aldri noe til, ei heller godteriet. Det sto riktignok en flaske cola framme, men vi var usikre på om den var til oss. Vi valgte bevisst å ikke bestille pizza/bruke rabatten, og dette var det eneste "gamemaster" tok fram som ekstra i denne pakken. At det ikke er utlån av kostymer for tiden, forstår vi godt (vi ringte også og spurte om dette i forkant). Men her kunne vi like gjerne bestilt "liten pakke" og fått nøyaktig den samme opplevelsen.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Irenenm

Hei Irenenm.

Takk for at du tok deg tiden til å vurdere oss. Vi vil gjerne høre mer om hva som gjorde dette til en god opplevelse for deg. Ta gjerne kontakt om du har muligheten til å oppdatere anmeldelsen din!