Vennetur på Star Wars rommet

Dette var et gøy escape room. Passer for både voksne og barn. Det var lett å forstå hva man skulle... les mer

Anmeldt 3 uker siden
ebbhar
Utfordrende og morro

Veldig gøy og utfordrende. Hyggelig personale! 6 venner som prøvde Star Wars rommet og det var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Julia S

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplegg, og alle syntes det var utrolig morsomt og spennende. Ask var en utmerket Game Master.

Takk, FrodeVilsterS
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Frode,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en morsom time i Harry Potter-rommet, to Harry Potterfans på 9 og 12 år og to foreldre. Oppgavene var passe vanskelige for en familie, barna klarte å løse mange selv, hvilket var vårt mål for dagen. (Til voksne som har vært på escape-Rooms før er nok dette rommet for lett...)

Spillverten var hyggelig og kom med fine hint når barna ville videre i spillet. Alt i alt koste vi oss og prøver gjerne et annet rom en annen gang.

2  Takk, KjerstiRH

Hei Kjersti,

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et vennepar som prøvde dette en formiddag. Vanskelighetsgraden på Harry Potter rommet var overkommelig, samtidig som det var gøy. En trenger ikke ha lest bøkene/sett filmene for å komme seg gjennom. Mye av opplevelsen var nok temaet. Personalet som møtte oss kunne godt snakket litt tydeligere.

2  Takk, marteid
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Marteid. Vi vil gjerne se på dette i mer detalj. Vennligst send en e-post til post@kingdomrooms.no med din informasjon slik at vi kan hjelpe deg best mulig. Takk!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vår vert Ask var fantastisk.
Bra service på telefon i forkant.
Hyggelig mottakelse.
God veiledning underveis.
Og hyggelig prat etterpå.

Takk, 808monab
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei 808monab.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Flott og interessant opplevelse for 15 jenter. Feiret 14-årsbursdag og både mottagelse og gjennomføring av spillene var en stor suksess. Veldig hyggelig personale som har erfaring med barn og veldig morsomme spill i følge barna. Kan trygg anbefale Kingdom of Escape til andre og kan tenke meg å komme tilbake for å spille selv.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Fearless559816

Hei Fearless559816

Vi setter pris på din positive tilbakemelding og din opplevelse. Vi er stolt å har fornøyde kunder og håper å se deg igjen snart!