Spennende og gøy

Vi var på Teambattle 2 sammen med kollegaene. Deg var spennende, gøy og vanskelig nokk. Vi delte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
zorianak914
Utrolig gøy!

Tok den med min store søster, Utrolig morsom! Vi Elsket det!😍😍😍 ga absolutt mer smak... les mer

Anmeldt 2 uker siden
tinatP3482NA

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Alt var egentlig veldig bra, til tider veldig forvirrende men en morsom og annerledes time. Er man en Harry Potter fan så er dette ypperlig, men man kan helt fint klare det uten å ha lest bøkene eller sett filmene også.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, kristinabO3397UI
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Kristina,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var gøy for hele familien. Morsomt med en aktivitet som fenger også tenåringene. Game master Ask tok godt imot oss. Anbefales!

Takk, hildegunn74

Hei Hilde,

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplegg, og alle syntes det var utrolig morsomt og spennende. Ask var en utmerket Game Master.

Takk, FrodeVilsterS

Hei Frode,

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en morsom time i Harry Potter-rommet, to Harry Potterfans på 9 og 12 år og to foreldre. Oppgavene var passe vanskelige for en familie, barna klarte å løse mange selv, hvilket var vårt mål for dagen. (Til voksne som har vært på escape-Rooms før er nok dette rommet for lett...)

Spillverten var hyggelig og kom med fine hint når barna ville videre i spillet. Alt i alt koste vi oss og prøver gjerne et annet rom en annen gang.

2  Takk, KjerstiRH

Hei Kjersti,

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et vennepar som prøvde dette en formiddag. Vanskelighetsgraden på Harry Potter rommet var overkommelig, samtidig som det var gøy. En trenger ikke ha lest bøkene/sett filmene for å komme seg gjennom. Mye av opplevelsen var nok temaet. Personalet som møtte oss kunne godt snakket litt tydeligere.

2  Takk, marteid
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Marteid. Vi vil gjerne se på dette i mer detalj. Vennligst send en e-post til post@kingdomrooms.no med din informasjon slik at vi kan hjelpe deg best mulig. Takk!