Veldig god totalpakke

Vi var der for å feire barnebursdag. Valgte mega pakken som gjorde det veldig behagelig for oss... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Espen G
Spennende og morsomt!

Veldig morsomt og passe krevende.. Vi var litt forvirret noen ganger underveis, men egentlig var... les mer

Anmeldt 4 dager siden
HildeOE
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Familie på 5 som var ute etter noe å gjøre på en søndag. Valgte gallery of illusions som var ganske vanskelig, særlig mot slutten. Artig var det og anbefaler det videre til andre som vil ha en utfordring med hodebry

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, linfridfeldt
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2020

Hei Linfridfeldt . Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt imot, men spillet var ikke så krevende som vi hadde håpet på. Løste det raskt, fikk i tillegg ledetråd uten å ha bedt om det.
Likevel morsomt mens det sto på:)

Takk, kajakatrine
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og utfordrende opplevelse. Anbefales gallery of illusions til alle som er løsningsorienterte.

Takk, zahraaQ8150DR
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Zahraa,

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Alt var egentlig veldig bra, til tider veldig forvirrende men en morsom og annerledes time. Er man en Harry Potter fan så er dette ypperlig, men man kan helt fint klare det uten å ha lest bøkene eller sett filmene også.

Takk, kristinabO3397UI
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Kristina,

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var gøy for hele familien. Morsomt med en aktivitet som fenger også tenåringene. Game master Ask tok godt imot oss. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hildegunn74