Spennende og gøy

Vi var på Teambattle 2 sammen med kollegaene. Deg var spennende, gøy og vanskelig nokk. Vi delte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
zorianak914
Utrolig gøy!

Tok den med min store søster, Utrolig morsom! Vi Elsket det!😍😍😍 ga absolutt mer smak... les mer

Anmeldt 3 uker siden
tinatP3482NA

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 20. september 2020

Hyggelig betjening og spennende oppdrag å velge mellom! Vi valgte StarWars og måtte gjennom forskjellige etapper. Det ble mye moro for hele gjengen. Anbefales som en teambuilding aktivitet

Takk, lilgrube
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei Lilia .

Anmeldt 19. september 2020

Hei! Dette var artig! Utrolig gøyalt altså. Gamemasteren vår Natasha var sååå søt, og rommet var dritkult:-)

Takk, M3107DYrebeccaa

Hei Rebeca . Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Natasha setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger som dette og venter dere igjen snart.

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Bursdagsfeiring i 9 3/4 rom (H. Potter-rom) var success. Jentene er så fornøyde at det kommer til å bli flere feiringer i Kingdom of Escape Rooms. Entusiastiske Mats og Stanislaw fikset for 9 jenter alt fra mat til hjelp med oppgaver underveis. Fantastisk service og god opplevelse.

Takk, elena_kurnosova

Hei Elena . Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Det har vært en fantastisk bursdagsfeiring. Natasha har vært på toppen av alt når som helst. Barna har elsket det, de sier de gir dem en 10.
Helt anbefalt
Tusen takk Natasha

Takk, H3645KHjuliag
Anmeldt 16. september 2020

Vi hadde med oss en gjeng 14 åringer som hadde en intern konkurranse i to forskjellige rom.
De syntes dette var veldig spennende og morsomt og ikke minst inspirerende engasjerte Natasha på en god måte gjennom tiden vi var der :)

2  Takk, johnnye450
kingdomrooms, Manager på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Hei Johnnye450 . Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!