Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
anne_Z8557UD
Kjempegøy og utfordrende.

Kjempegøy for jenter i alle aldre, 11, 14, 41 og 70 år. Heldigvis hadde de ybgste veldig god... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Turist98765

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig gøy! Stian, game masteren, var veldig hyggelig og flink. Vi vil definitivt prøve ut andre rom.

Takk, maicens
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Macicens ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 16. juli 2021

Vi var tre stykker som tok "Harry Potter"-rommet. Oppgavene var finuerlige, men ikke for vanskelige. Heldigvis ingen tunge matte-oppgaver, men oppgaver basert på logitt og kreativitet. Vi har vært i mange escape room, og dette var et av de morsomste. Vanskelighetsgrad 7/10, vil jeg anslå.

Takk, Sabrina R

Hei Sabrina R ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og behjelpelig vert Andrea. Spennende oppgaver. Bra opplegg for en familie på 4 med en på 14 og ei på 12 år.

Takk, V2075LIheidiv

Hei V2075LIheidiv ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Skikkelig moro for alle i familien. Spennende opplevelse, timen gikk fort og i tillegg møtte vi superkjekke verter. Vel verdt turen.

Takk, lisamW5974ND
kingdomrooms, Daglig leder på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei Lisam, Tusen takk for en kjempegrundig tilbakemelding og omtale. Vi setter kjempestor pris på at du tok deg tid til å skrive. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Game masteren for spillet Stian var kjempe hyggelig kar, satt på musikk (our choice) mens vi ventet på resten av gjengen. Blid og ikke minst serviceinnstilt. Vi storkoste oss...anbefales å prøve ut.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Chimo H

Hei Chimo, Tusen takk for en kjempegrundig tilbakemelding og omtale. Vi setter kjempestor pris på at du tok deg tid til å skrive. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!