Magisk opplevelse

Veldig moro med Escape room i Harry Potter-verden, og 10åringen var helt i ekstase etter spillet og... les mer

Anmeldt 5 dager siden
K8104PKchristinet
Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
anne_Z8557UD

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 27. juli 2021

Familie på 4 med barn på 5 og 8 år. Som store Harry Potter fans var det stor stas. Det var skikkelig spennende med tiden som tellet ned, skuffer som åpnet seg og nøkler som plutselig kom tilsynet. Jubelen sto i taket da vi klarte oppdraget 15 min før tiden gikk ut. Absolutt et høydepunkt for Osloturen vår.

Takk, aljenssen81
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei aljenssen81 Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 27. juli 2021

To voksne og to barn. Barna var 7 og 11 år. Kjempefin familieaktivitet. Alle var fornøyd etterpå. Fin utførelse, og seriøst firma. Anbefales.

Takk, Helenelovise

Hei Helenelovise! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 27. juli 2021

Veldig fornøyd, hyggelige verter.
Vi var 5 stk i alder 9 til 67, like gøy for alle sammen.
Anbefales

Takk, 665sivl

Hei 665 sivl !Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig gøy! Stian, game masteren, var veldig hyggelig og flink. Vi vil definitivt prøve ut andre rom.

Takk, maicens

Hei Macicens ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 16. juli 2021

Vi var tre stykker som tok "Harry Potter"-rommet. Oppgavene var finuerlige, men ikke for vanskelige. Heldigvis ingen tunge matte-oppgaver, men oppgaver basert på logitt og kreativitet. Vi har vært i mange escape room, og dette var et av de morsomste. Vanskelighetsgrad 7/10, vil jeg anslå.

Takk, Sabrina R

Hei Sabrina R ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!