Magisk opplevelse

Veldig moro med Escape room i Harry Potter-verden, og 10åringen var helt i ekstase etter spillet og... les mer

Anmeldt 3 dager siden
K8104PKchristinet
Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
anne_Z8557UD

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy for hele familien med 2 barn på 10 og 14. En god anledning til å samarbeide om å løse oppgaver

Takk, Henrik Løvendah... S
kingdomrooms, Resepsjonssjef på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei Henrik, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dro på Harry Potter Ecape rom. Var gøy og spennende. Fikk veldig god mottagelse av Andrea som var vår game master. Dattera mi og onkel hennes klarte med 10 sek og løse siste oppgaven. Gjubel når vi klarte det. Veldig bra opplevelse :)

Takk, Bellasshhlol
kingdomrooms, Kundeansvarlig på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Bellasshhlol! for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 29. juli 2021

Vi var 2 voksne og 2 gutter 14/16 som prøvde denne, og vi digget den! Kan anbefales, ingen must å ha sett Game of Thrones!

Takk, Terjektc
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Terjektc! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 27. juli 2021

Familie på 4 med barn på 5 og 8 år. Som store Harry Potter fans var det stor stas. Det var skikkelig spennende med tiden som tellet ned, skuffer som åpnet seg og nøkler som plutselig kom tilsynet. Jubelen sto i taket da vi klarte oppdraget 15 min før tiden gikk ut. Absolutt et høydepunkt for Osloturen vår.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, aljenssen81
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei aljenssen81 Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 27. juli 2021

To voksne og to barn. Barna var 7 og 11 år. Kjempefin familieaktivitet. Alle var fornøyd etterpå. Fin utførelse, og seriøst firma. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Helenelovise

Hei Helenelovise! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!