Magisk opplevelse

Veldig moro med Escape room i Harry Potter-verden, og 10åringen var helt i ekstase etter spillet og... les mer

Anmeldt 5 dager siden
K8104PKchristinet
Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
anne_Z8557UD

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 3. august 2021

Vi booket escape room i forbindelse med en 28 års dag, og hadde det utrolig gøy. Det vil passe for yngre, men også for eldre. Vi var 5 personer, og det var akkurat passe. Kunne gjerne vært 4 stk også, men ikke mer enn 5. Game masteren var veldig hyggelig, og hjalp oss da vi satt litt fast det ene stedet. Man MÅ ikke være super Harry Potter fan, men det hjelper selvsagt om man er det! 10/10. Expelliarmus!

Dato for opplevelse: juni 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, sarasshepherd
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei sarasshepherd, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 31. juli 2021

Gjennomførte tema escaperooms. Harry Potter rommet var veldig gøy, men kanskje litt lett for store tenåringer. Galleri-rommet ga oss litt mer utfordring, og var vår favoritt selvom vi er ihuga Harry Potter fans. Utmerket service og koselig vert. Anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, fridays329
kingdomrooms, Resepsjonssjef på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei fridays329 ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy for hele familien med 2 barn på 10 og 14. En god anledning til å samarbeide om å løse oppgaver

Takk, Henrik Løvendah... S

Hei Henrik, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dro på Harry Potter Ecape rom. Var gøy og spennende. Fikk veldig god mottagelse av Andrea som var vår game master. Dattera mi og onkel hennes klarte med 10 sek og løse siste oppgaven. Gjubel når vi klarte det. Veldig bra opplevelse :)

Takk, Bellasshhlol
kingdomrooms, Kundeansvarlig på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Bellasshhlol! for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 29. juli 2021

Vi var 2 voksne og 2 gutter 14/16 som prøvde denne, og vi digget den! Kan anbefales, ingen must å ha sett Game of Thrones!

Takk, Terjektc
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Terjektc! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!