Magisk opplevelse

Veldig moro med Escape room i Harry Potter-verden, og 10åringen var helt i ekstase etter spillet og... les mer

Anmeldt 5 dager siden
K8104PKchristinet
Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
anne_Z8557UD

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 8. august 2021

Veldig bra Escape room og passer godt for de som har sett Games of Thrones. Hyggelig personale;) vi var ro voksne med to 17 åringer. Passet perfekt for oss.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Connector267620
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Connector267620,

Anmeldt 7. august 2021

Spennende, utfordrende, morsomt, bør jobbe som lag. Passer litt større barn. Må ikke kunne all verdens om Harry Potter.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, SivF4

Hei SivF4 , Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 3. august 2021

døds gøy escaperoom, fine lokaler og hyggelig vert! Anbefales virkelig, vi gleder oss til å prøve flere rom når vi er i oslo igjen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, NataliaGaj
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei NataliaGaj, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 3. august 2021

Vi booket escape room i forbindelse med en 28 års dag, og hadde det utrolig gøy. Det vil passe for yngre, men også for eldre. Vi var 5 personer, og det var akkurat passe. Kunne gjerne vært 4 stk også, men ikke mer enn 5. Game masteren var veldig hyggelig, og hjalp oss da vi satt litt fast det ene stedet. Man MÅ ikke være super Harry Potter fan, men det hjelper selvsagt om man er det! 10/10. Expelliarmus!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, sarasshepherd

Hei sarasshepherd, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 31. juli 2021

Gjennomførte tema escaperooms. Harry Potter rommet var veldig gøy, men kanskje litt lett for store tenåringer. Galleri-rommet ga oss litt mer utfordring, og var vår favoritt selvom vi er ihuga Harry Potter fans. Utmerket service og koselig vert. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, fridays329
kingdomrooms, Resepsjonssjef på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei fridays329 ! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!