Barnebarnmoro

Passer veldig bra for besteforeldre og barnebarn som vi var…vi var to voksne og to 10-åringer og... les mer

Anmeldt i går
anne_Z8557UD
Kjempegøy og utfordrende.

Kjempegøy for jenter i alle aldre, 11, 14, 41 og 70 år. Heldigvis hadde de ybgste veldig god... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Turist98765

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 20. august 2021

Jeg og mine to søstre skulle ta Harry Potter-rommet, og det var veldig gøy å kjenne igjen så mye fra bøkene og filmene. Vi klarte rommet relativt raskt, og fikk spørsmål om vi ville prøve enda et rom, og det ville vi gjerne! Så vi ble fulgt til Galleri-rommet, og dette ble en stor utfordring for oss! Vi klarte det med 47 sekunder igjen på tiden Og vi fikk halv pris på rom nummer to, siden vi var raske og det var yngstesøsteras bursdag ☺️

Takk, MariaABj
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei MariaABj,

Anmeldt 12. august 2021

Fantastisk opplevelse. Spennende opplegg med oppgaver som måtte gjøres sammen. Skikkelig gjennomført opplegg med flotte rom og effekter. Gamemaster var serviceminded, og forklarte godt før og etter spillet. 1time gikk sinnsykt fort. Med ett par hjelpemiddel klarte vi det med 4minutters margin. Anbefales virkelig.

Takk, olelill
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei olelill,

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Harry Potter escape games.
Moro og utfordrende. Men ikke fullt score pga det skjer kun i et rom. Litt trekk for utstyr, men alt i alt kul opplevelse.

Takk, fajb75
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Fajb 75,

Fint hvis du kan sende oss en epost til post@kingdomrooms.no og fortelle lit mer om opplevelsen din.

Anmeldt 8. august 2021

Veldig bra Escape room og passer godt for de som har sett Games of Thrones. Hyggelig personale;) vi var ro voksne med to 17 åringer. Passet perfekt for oss.

Takk, Connector267620
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Connector267620,

Anmeldt 7. august 2021

Spennende, utfordrende, morsomt, bør jobbe som lag. Passer litt større barn. Må ikke kunne all verdens om Harry Potter.

Takk, SivF4

Hei SivF4 , Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!