Harry potter og illusions er å annbefales!

Dette var veldig bra! Spennede og utfordrende rom (harry potter og illusions) som vi gjerne... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elinewiddingh
Magisk opplevelse

Veldig moro med Escape room i Harry Potter-verden, og 10åringen var helt i ekstase etter spillet og... les mer

Anmeldt 11. august 2022
K8104PKchristinet

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Ble litt forsinket, men barna hadde det helt topp.
Vi hadde bursdag Mega Pakke og det innfridde på alt. Game master (Per) var kjempeflink!

Takk, Manuele F
kingdomrooms, Kundeansvarlig på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei Manuele F,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at teamet vårt ga deg en god opplevelse, og vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Har aldri prøvd Escape Room før. Fikk noen hint, men klarte det med 34sek. Var kjempe gøy, og at vi fikk tilsendt bilder i kostyme, absolutt ett pluss!
Takk for gode vibes og forklaring fra Gamemaster Andrea og Stian. Anbefaler virkelig dette stedet!

Takk, Maja M
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei Maja M,

Anmeldt 20. august 2021

Jeg og mine to søstre skulle ta Harry Potter-rommet, og det var veldig gøy å kjenne igjen så mye fra bøkene og filmene. Vi klarte rommet relativt raskt, og fikk spørsmål om vi ville prøve enda et rom, og det ville vi gjerne! Så vi ble fulgt til Galleri-rommet, og dette ble en stor utfordring for oss! Vi klarte det med 47 sekunder igjen på tiden Og vi fikk halv pris på rom nummer to, siden vi var raske og det var yngstesøsteras bursdag ☺️

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, MariaABj

Hei MariaABj,

Anmeldt 12. august 2021

Fantastisk opplevelse. Spennende opplegg med oppgaver som måtte gjøres sammen. Skikkelig gjennomført opplegg med flotte rom og effekter. Gamemaster var serviceminded, og forklarte godt før og etter spillet. 1time gikk sinnsykt fort. Med ett par hjelpemiddel klarte vi det med 4minutters margin. Anbefales virkelig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, olelill
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei olelill,

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Harry Potter escape games.
Moro og utfordrende. Men ikke fullt score pga det skjer kun i et rom. Litt trekk for utstyr, men alt i alt kul opplevelse.

Takk, fajb75
kingdomrooms, Leder  på Kingdom of Escape Rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Fajb 75,

Fint hvis du kan sende oss en epost til post@kingdomrooms.no og fortelle lit mer om opplevelsen din.