“Valuta for pengene”
Anmeldelse av C'est la Bab - STENGT

C'est la Bab
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokaler, hyggelig betjening og veldig bra mat, blitt merkbart bedre kvalitet på maten og drinkene siden åpningen så tydelig at litt innkjøring har hjulpet. Et sted som har så bra valuta for pengene på matfronten og i tillegg har så hyggelige lokaler og ligger midt på solli plass, unikt.

Takk, FredrikB205

Anmeldt 9. desember 2018

Dro til dette stedet som en gjeng på 5 med store forventninger om å spise en god middag etter å ha lest så mange gode anmeldelser. Men ble skuffet allerede ved døren. Selv om lokalet er meget hyggelig var ikke servicen slik den burde være. Vi ble bare pekt til hvor vi skulle sitte, hadde ønsket vi ble fulgt til plassen vår, men dette er jo bare en bagatell.

Etter å ha fått bestilt forrettene måtte vi vente ca. 45 min før disse ble servert, til hovedretten ble det igjen ytterligere 45 min venting. Servitøren beklagde da at det var svært mye trykk grunnet juletider, noe vi syntes var merkelig da det var flere ledige bord i lokalet. Noe unødvendig var det også at servitøren skulle fortelle hva man hadde på tallerken til hovedrett.

Når maten endelig ble servert ble også skuffelsen svært stor da maten var kald og hovedrettene små. Synes også at thai kyllingen var i overkant svidd (forkullet smak).

Må dessverre også si at 3 av oss 5 ble dårlige av maten, noe som ikke ga seg før sent dagen derpå.

Synes forøvrig at slagordet "LET'S MAKE KEBAB GREAT AGAIN!" passet veldig bra,
da denne matopplevelsen virkelig fikk oss til å sette mer pris på vanlig gatekjøkken kebab....

6  Takk, AnonymSpiser
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hadde ingen forhåpninger når vi dro hit. Ble meget positivt overrasket. Av Forretter kunne vi velge mange små retter, løyrom taco var nydelig. Til hovedrett valgte jeg tunfisk kebab, veldig veldig god. Gode priser var det også.

Takk, turkfener
Jesper Å, Manager på C'est la Bab, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Tusen takk for hyggelige ord! Varmt velkommen igjen.

Anmeldt 4. september 2018

Stakk tilfeldig innom dette stedet for å leske strupen på en fin høstdag. Ble strålende og humoristisk mottatt og fattet etter hvert intresse for menyen. OG!! hvilken opplevelse dette var. Vi tok 2 deleretter som er blandt det beste jeg noensinne har smakt. Vi skal besøke dette stedet igjen og pløye oss gjennom de andre rettene, for dette gav virkelig mersmak.
Anbefales til en hver tid og enhver anledning!

Takk, torel708
Jesper Å, Leder  på C'est la Bab, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei,

Beklager det sena svaret. Men tusen takk for den fina feedbacken.

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Et strålende sted, med noe av den beste servicen Oslo kan by på. God mat, og virkelig gode coctails laget av en meget dedikert barsjef.
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, _rnulfk2015

Hei,

Beklager det sena svaret. Tusen takk for fin feedback. Varmt velkommen igjen.

Reisende som så på C'est la Bab, så også på