“Nydelig mat og hyggelig svensk service!”
Anmeldelse av C'est la Bab - STENGT

C'est la Bab
Anmeldt 31. januar 2019

Nydelig spennende mat med koselig atmosphere. Best å sitte i chambre separée med marokansk inspirerte vinduer og lamper. Veldig hyggelig og service minded svensk servitører.
Her finnes det retter for både vegetarianer og for veganer. Jeg spiste Kebab med marinert jordskokk, som smelte i munnen- nydelig. Så hadde vi grillet blekksprut og lardo som forret - fantastisk! Onion bhaji traff ikke helt våre forventninger, løk i kikkertermel, fritert var fet og saucen smakte ikke. Min venn spiste kebab med lamm - også veldig fornøyd. Spennende å prøve en ny smaksopplevelse i Oslo!

1  Takk, 461annettb

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her to ganger på kort tid og elsker det! Funky atmosfære og fortreffelig mat. Perfekt for en liten vennegjeng og bestill gjerne bord på forhånd! Tunfiskkebaben og parmesan fries må bare prøves!

Takk, taminars
Anmeldt 21. januar 2019

Dette er selvfølgelig ikke samme kebab som du får servert på vanlige kebabsjapper i Oslo, det er en mer sofistikert kebab uten samme mengde fett og dressing.

Jeg synes det hele var litt tørt og kjedelig, smakte ikke så mye. Servicen og beliggenheten er god.

Takk, triptripe
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Hørt om stedet og måtte selvfølgelig teste. Spiste tunfisk kebab og den var rågod (såpass bra at det er verdt å besøke restauranten bare for denne). Vi var dessverre ikke like fornøyd med kebaben med svinenakke. Men drinkene er også verdt å skryte av. Ganske bra service også!

Takk, 724martineh
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokaler, hyggelig betjening og veldig bra mat, blitt merkbart bedre kvalitet på maten og drinkene siden åpningen så tydelig at litt innkjøring har hjulpet. Et sted som har så bra valuta for pengene på matfronten og i tillegg har så hyggelige lokaler og ligger midt på solli plass, unikt.

Takk, FredrikB205

Reisende som så på C'est la Bab, så også på