“Perfekt for Surprise-bursdag!”
Anmeldelse av Katla as

Katla as
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Siden 2018 har Katla satt Tullinløkka på kartet, i et lyst og luftig hjørnelokale. Sett deg tilbake og nyt utsikten fra et hektisk restaurantmiljø med høy temperatur fra sin åpne grill og steinovn. Atli Mar Yngvasson forlenger smaksopplevelsene fra Pjoltergeist ved å kombinere smaker fra ulike land i samme rett. Hans reiser til land som Korea, Thailand og Mexico skaper retter som krysser latinamerikanske og asiatiske smaker med nordiske råvarer. Rene smaker som er troverdige mot råvarene og en meny som endres hyppig, men som alltid baserer seg på havets delikatesser. Hos oss kan du både bestille en settmeny på åtte retter med bordbestilling, eller droppe innom matbaren hvis du ønsker å nyte vår à la carte meny og en spicy margarita. Katla har 60 plasser i baren, 45 sitteplasser i restauranten og et eget chambre sépareé med plass til 16 personer. Velkommen inn til en varm og romslig restaurant.
Anmeldt 13. desember 2018

Veldig hyggelig atmosfære på kveldstid, og til tross for veldig høyt tak er det ingenting som gir deg følelsen av at det ikke er intimt og hyggelig å sitte rundt bordet med vennegjengen. Vi hadde en liten surprise-bursdag her, og bestilte småretter og drinker på løpende bånd. Utrolig god service, og fantastisk god mat!

Takk, netto777

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

De ansatte var hyggelige, og behjelpelige med å tilpasse menyen for allergier. Maten var helt fantastisk, og når vi fulgte anbefalingene på antall småretter per person ble vi god og mett.

Takk, sigrrrid
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Leide et privatområde av restauranten som var veldig hyggelig. Hadde 8 forskjellige småretter som vi delte. Veldig godt, men ble ikke ordentlig mett dessverre.
Veldig hyggelig serveringspersonell fra alle verdens hjørner.

Takk, Nextplorer123
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Deilig 8 retters med anbefalt vin til! Alle rettene var gode med spennende smaker! Sausen til torskekjakene var veldig salt, og kaffen den kunne vi spart oss før, lunken og ikke god, eneste å utsette! Servicen var meget hyggelig og bra, anbefalte viner som passet godt til maten! Stedet anbefales

2  Takk, bj_rnolavh2017
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god mat og hyggelig service, men kommer ikke opp mot Pjoltergeist. Blir for stuerent. Men fint alternativ til de som synes det blir for skummelt å krysse elva etter mørkets frembrudd og dra til Tøyen/Grønland for å spise på scandinavias beste restaurant og samme konsept. Tenker følgelig på Golden Chimp. Ingen over, ingen ved siden. Selv om Katla er et greit alternativ.

Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Katla as, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Katla as? Del dine erfaringer!