TripAdvisor

Anmeldelse av Bamboo

Bamboo
Bestill på internett
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Variert asiatisk meny, sushi , thai , vietnamesisk , , billig og hyggelig betjening .Litt slett service . Maten smakte godt .

Dato for besøk: september 2019
Takk, frodej180

Anmeldt 20. juli 2019

Jeg bor i gåavstand til bamboo og har bestilt take away herfra mange ganger. Veldig god og smakfull mat. Det eneste negative jeg har å si er at de ikke rensker scampien godt nok. Jeg har hatt altfor mange sushi biter der tarmen ikke er fjernet!! Det ødelegger en ellers god matopplevelse.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Midrik
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi var i oslo for en konsert og lette etter en plass med god og rimelig mat. Vi er glade for at vi valgte bamboo. God sushi til en god pris og usedvanlig hyggelige ansatte. De hjalp oss å velge hva vi skulle bestille, hvordan vi skulle komme oss till konserten og tok seg tid til å snakke med oss selv om de hadde det travelt.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 854margunnb
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en av mine favorittsushisteder. Maten er bare helt nydelig! Har også pleid å få bra service, med unntak av hun nye ansatte. Hun smiler ikke, og virker ikke serviceinnstilt i det hele tatt. Dette er for dårlig

Takk, Yngvild W
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Har bodt i Asia i over 2 år og i Oslo siden 5 år tilbake. Jeg spiser relativt mye ute.

Bamboo er helt klart den prisverdige asiatiske maten du kan finne i Oslo - dette har jeg undersøkt nøyaktig.

Grunnet at det er populært kan det ibland være opptatt på tlf ved middagstid.

Har spisset på bamboo minst 100ggr og har vært misfornøyd 2-3 ganger, men då har jeg alltid fått blitt erstattet.

Personale er trivelig, men kan være veldig opptatt.

Største minus jeg opplever er at lokalet er litet og ved rush tid kan det vara mye folk på liten yta.

Pad Thai serveres med både scampi og kylling and tastes like heaven

Smaklig måltid!

Takk, Herr F

Reisende som så på Bamboo, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Bamboo? Del dine erfaringer!