“Supergod mat til en billig penge!”
Anmeldelse av Bamboo

Bamboo
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Supergod mat med mye og deilige smaker! Alt klart på små 15 minutter. Billig er det også. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, kjerstilie78

Anmeldt 30. desember 2019

Vi var tre venner som spiste hver vår rett her og alle var fornøyde. Jeg bestilte en ganske HOT kyllingrett (på listen "anbefalt") og den var helt grei. Du får det du forventer her. På den annen side er det ikke så mye å rope hurra for her heller. Betjeningen jobbet raskt og effektivt, men restauranten er såvidt jeg kan se ikke noe annet enn en typisk restaurant i lavprissjiktet. Jeg kommer gjerne tilbake, men det er ikke grunnlag for å kalle stedet unikt.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Harald N
Anmeldt 16. desember 2019

Vi bestilte vårrull, Tom yum kung suppe, kylling chopsuey og and al a Saigon. Vårrullene var gode, men små og enkelt servert med litt sursøt saus i et lite eggeglass. Suppa var meget sterk og god. Kyllingen var som forventet, men anda hadde sprøtt skinn og godt tilbehør av Østens grønnsaker. Maten var god og prisene meget lave.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Arne N
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

God takeaway mat fra Bamboo. Prøv de ferske vårrullene med scampi og peanøttsaus, de er nydelige! Kyllingspydene var veldig tørre. Sushi’n er god, men små biter. Rimelig mat, raskt ferdig.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, April-Elin
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Variert asiatisk meny, sushi , thai , vietnamesisk , , billig og hyggelig betjening .Litt slett service . Maten smakte godt .

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, frodej180

Reisende som så på Bamboo, så også på

Har du vært i Bamboo? Del dine erfaringer!