“Overrasket”
Anmeldelse av Kaffebønnen

Kaffebønnen
Beskrivelse: Koselig kafé i trivelige omgivelser på Skøyen med nær beliggenhet til Frognerparken. Vi har både inne- og uteservering. Lokalene våre er romslige med god plass til barnevogn og vi er godt tilpasset rullestolbrukere. Velkommen!
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig, liten lokalkafe og gode anmeldelser. Veldig godt førsteinntrykk. Fristende varer i disken. Noe beskjedne og lavmælte unge jenter bak disken.
Jeg var fornøyd med min chicken curry sandwich og cafe latte, men der stoppet det dessverre.
Alt ble servert i engangspapir og papp. Mulig det var koronatiltak, men det hadde vært mye hyggeligere med tallerken og bestikk. Chiabatta med pesto og mozzarella var noe salt, men helt grei. Sjokoladefrappe var derimot nesten udrikkelig. Virket som knust is med melk og sjokoladebiter som satt fast i sugerøret og smakte bare kvalmt uten snev av kaffe. Pizza Vigeland ble servert i takeawaypapp og var så soggy på midten at den var nesten umulig å spise og havnet bare i en haug.
Greit at du må rydde av selv, men ingen kom og tørket av søl eller desinfiserte noen bord så lenge vi var der.

Egentlig et veldig koselig sted, men ble skuffet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, hegesolerod

Anmeldt 4. september 2020

Veldig hyggelig nabolagrestaurant. God mat og kaffe. Fine og solrike omgivelser. Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Soegne67
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

En hemmelig perle, rett bak Vigelandsparken. Utsøkt kaffe, nydelige bakervarer og rimelig italiensk pizza. Jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, mreurotravel
Anmeldt 14. april 2020

Var innom for en herlig- og delikat duftende Americana aromakaffe, samt fersk og nydelig ham- og oste bagett. Hyggelig rask betjening og miljø, samt rent- og pent! Anbefales! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Nærmiljøet på Skøyen er velsignet med en inkluderende kirke som åpner seg mot alle. Utenfor det hellige rommet fremstår det gamle kirkekafferommet i entreen nyoppusset som en moderne nabolagskafe i toppklasse. Alle typer kaffe eller te, og deilig bakst fra et økologisk bakeri i nærheten - inkl salg av brød. Det serveres også enkle varmretter flere dager i uken som supert middagsalternativ i travle hverdager.
Rolig og hyggelig atmosfære og en fin miks av gamle, unge voksne og småbarnsfamilier. Sitteplasser i sola på utsiden også når det passer seg sånn. Vi gleder oss til neste byggetrinn med enda bedre uteplass!

Takk, 899daga

Reisende som så på Kaffebønnen, så også på

Har du vært i Kaffebønnen? Del dine erfaringer!