“Grønlands beste sushi”

Kjøkken: Sushi, Sjømat
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Ikke bare er det Grønlands beste sushi, det er også den eldste! Deilige, delikate biter med nigiri, maki og sashimi, i tillegg til at varmrettene er forrettene er ferske og gode.

1  Takk, Lene B

Anmeldt 22. mai 2017

Kameraten min og jeg fikk faktisk ødelagt lunsjen vår mandag 22. mai 2017, fordi innehaveren (en asiatisk kvinne) (og etterhvert også kokken (en asiatisk mann)) av dette spisestedet begynte å skjelle meg ut veldig høylytt foran alle gjestene som spiste lunsj fordi jeg endret bestillingen min og friket helt ut og nektet å servere meg mat og forbød meg å komme tilbake til stedet, da jeg spurte henne hva forskjellen på lunsjmeny og vanlig varmrett var, ettersom det stod i menyen at man kunne velge fritt fra varmrett menyen samt få suppe til lunsjprisen. Hverken kameraten min eller jeg har noe ønske om å komme tilbake til dette stedet. Det hele var helt surrealistisk og komisk, angrer på at jeg ikke fikk tatt det hele opp på mobilen og lagt det ut på YouTube!...

14  Takk, ArvidB3
Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

God mat men møkkete doer som manglet håndpapir og såpe, selv om vi sa ifra.
Ellers var det en hyggelig liten restaurant.

Takk, Heidibekkis
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Er så glad for at denne ligger i nabolaget. Mitt stamsted for sushi. Blir aldri skuffet. Lokalene er helt greie, hyggelig å sitte ute på plassen på fine dager.

Takk, KristinV345
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Har vært her ved to anledninger nå og begge gangene har vært svært tilfredsstillende . Utrolig god mat og betjeningen yter god service. De skjenker opp når glassene begynner å bli tomme, presenterer maten , smiler og er hyggelige.
Også er beliggenheten en av de beste i Oslo

1  Takk, Hilde O

Reisende som så på Le Meo Sushi Gronland, så også på

Har du vært i Le Meo Sushi Gronland? Del dine erfaringer!