“Veldig god mat”

Kjøkken: Vietnamesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Liten Familiedrevet restaurant med kjempegod mat i perfekt avstand til Sentrum Scene. Passer derfor godt til et hyggelig måltid før konsert :-)

Takk, lineb502

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste pad thai, en rett jeg ofte spiser. Har spist det i flere land og i en drøss restauranter i Oslo/Norge. Retten var så sterk at jeg ikke klarte å spise den. Det har jeg aldri opplevd før. Jeg prøvde, og fikk ned en fjerdedel av retten før jeg kapitulerte. Jeg forsøkte å gi tilbakemelding om at retten var for sterk. Fikk dermed et nedlatende blikk, hoderisting, smatting og en kommentar om at dette var thailandsk mat på kjøpet. Jeg trøstet meg selv med at servitøren måtte rydde bort seks-sju gjennomvåte servietter, og at jeg ikke behøvde å spise der noen flere ganger.

Takk, 869espene
Anmeldt 27. august 2018

I dette området av byen er det flere asiatiske restauranter med vietnamesiske spesialiteter. Konkurransen mellom dem er hard. Derfor er prisene nokså like. Skal restauranten være unik, må de utpeke seg på andre måter. Restauranten tilbyr egentlig to sett menyer, en med asiatiske "husmannskostspesialiteter", og en noe dyrere "gourmet-retter". Vi spiser stort sett "husmannskost" når vi besøker slike restaturanter. For min del er jeg forelsket i Bun, og valgte selvfølgelig dette. Her serverer de Bun med sjømatingredienser, noe som ikke er så vanlig på de andre restaurantene. Vi kom sultne til restauranten, så det var et pluss at porsjonene er store. Det var mange gjester da vi besøkte restaturanten, noe som tyder på at konseptet har falt i smak for flere. Vi kommer nok hit flere ganger

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Arne K
Anmeldt 20. juli 2018

God mat, rask og god service. Mye godt å velge i på menyen. Inventaret begynner å bli slitt, men det gjør ingen ting. Her er det en livlig og god stemning. Flott sted å ta seg en uformell prat og en matbit. Kunne godt hatt et litt større utvalg øl.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Torgeir T
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Maten er god, men det er først og fremst den billige maten som trekker opp. Maten kommer fort, servicen er god, men lokalene er litt slitne.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, triptripe

Reisende som så på Far East, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Far East? Del dine erfaringer!