“Veldig god mat! ”

Kinabolle
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Spiste dumplings med grønnsaker. Der var det sterk chilliblanding på siden av tallerken, slik at man selv kunne velge om man ville ha sterk mat eller ikke.
Det er litt caféaktig lokale, ikke akkurat stedet for en romantisk middag. Men maten var så god at det glemmer man. Vi komner garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 194karid

Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Kjempegod kinesisk mat. her får du ikke noe smakløs«chop suey», men autentiske kinesiske retter. Perfekt for lunsj eller take away! Vi stikker gjerne innom hver gang vi har anledning

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, TravelinGoose84
Anmeldt 13. april 2020

På menyen har de blant annet deilig plantebasert mat med friske råvarer og rene smaker,og ikke minst fantastiske dumplings. Anbefales!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, anecmg
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Restauranten Kinabolle har en liten men god kinesisk meny. Har både spist dumplings og spare ribs. God mat til god pris. Ta turen!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ukulelestrand
Anmeldt 7. mars 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj med kollegaer midt i uka. Bestilte Rich Sweet Potato Noodles (lunsjtilbud 110kr, normalpris 150kr) og vi delte en medium dumpling med spinat (7 biter for 150kr). Maten var nydelig, betjening meget hyggelig og imøtekommende, hit skal jeg igjen! :) de har tre veganske alternativer som jeg kunne se på menyen. Dette var en hyggelig overraskelse og en gjemt liten perle.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, jannecathrinehh
cuimingp, Owner på Kinabolle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Thank you very much for your nice comments! Hope to see you often :)

Mvh
Pang
Styreleder
Kinabolle

Reisende som så på Kinabolle, så også på

Har du vært i Kinabolle? Del dine erfaringer!