“Koselig sted”

Kinabolle
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. juli 2021

Kinabolle har utrolig god mat, og hyggelig betjening. Jeg anbefaler å prøve deres hand-pulled noodles.

Takk, 322ariss

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Sweet spicy chicken var kjempegod. Savory ribs bare ok. Jeg synes dumpings var gode men litt for kjedelige. Så blir ikke full score herfra

1  Takk, Oyvind_MS
Anmeldt 30. desember 2020

Har vært innom her to ganger så langt og spist potetnudler, svineribbe og dumplings. Dette er et rimelig og upretensiøst sted som leverer det beste og mest autentiske vi har smakt av kinesisk mat i Norge. Har vært mye på restaurant rundt omkring i Kina, og dette smakte og luktet nøyaktig som det man kan finne på en restaurant der. Virkelig toppkarakter, vi kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Foodienoob
Anmeldt 30. desember 2020 via mobile enheter

Supergod mat med autentiske, kinesiske smaker. Topp sted å bestille takeaway.

Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 770katrinem
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Spiste dumplings med grønnsaker. Der var det sterk chilliblanding på siden av tallerken, slik at man selv kunne velge om man ville ha sterk mat eller ikke.
Det er litt caféaktig lokale, ikke akkurat stedet for en romantisk middag. Men maten var så god at det glemmer man. Vi komner garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 194karid

Reisende som så på Kinabolle, så også på

Har du vært i Kinabolle? Del dine erfaringer!