“Grei mat, dårlig service”
Anmeldelse av Ben Reddik

Ben Reddik
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Jeg hadde hørt mye positivt om restauranten, og kom med høye forventninger. Disse ble dessverre ikke møtt.

Servitørene var korte og avvisende da vi spurte om bord, og det endte nesten med at vi ikke fikk bord selv om det var ledig. Deretter var de lite hyggelige og serviceinnstilte, og vi fikk ikke presentert rettene. Maten var god, men oppskrytt og overpriset. Den libanesiske vinen var imidlertid utmerket.

Takk, iiingvild

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde høye forventninger da jeg hadde sett mye om restauranten på instagram og fått den anbefalt av venner. Ok mat, men overpriset.
Veldig dårlig sørvis. Jentene som jobbet der virket veldig brydd og der var mye himling med øyner og annet kroppsspråk som ga inntrykk av de gjorde oss en kjempe tjeneste ved å gjøre jobben. Dette trakk ned opplevelsen ytterligere. Anbefales ikke.

Takk, nora_exploradora
Anmeldt 27. juni 2020

Etter panegyriske anmeldelser forventet vi langt mer, dessverre. Ekstremt kjedelig og smakløs mat til dyre priser. Anbefales ikke.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, alexanderbM290KZ
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 10 personer som bestilte stor Meze. Dyr mat, middels kvalitet på maten. Mest skuffende var den elendige servicen der vi ikke fikk påfyll av vann eller ble spurt om videre bestilling av drikke. Vi ble rett og slett arrogant oversett hele kvelden. Ikke kast bort en kveld på dette stedet!! For oss ble en viktig familiekveld dessverre en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, hildemariet2016
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Hadde gledet meg skikkelig til et besøk hit, men ble dessverre skuffet. Maten ser skikkelig god ut når den kommer på bordet. Men smakene sitter ikke, kjedelig og lite variert. Alt smakte omtrent det samme.
Servicen var heller ikke særlig god.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, vickylindahl

Reisende som så på Ben Reddik, så også på

Har du vært i Ben Reddik? Del dine erfaringer!