“Fantastisk restaurant”
Anmeldelse av Ben Reddik

Ben Reddik
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Beste maten jeg har smakt på lenge! Koselig restaurant og veldig hyggelig betjening. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Oslo!

Takk, Hilde G

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bra service og nydelig mat.
Vi bestilte litt av hvert og alt smakte godt.
Vi satt ute så vi fikk med oss folkelivet i Markveien

Takk, 259leifh
Anmeldt 19. september 2020

Verste servicen jeg har opplevd i Oslo. Bitchy, sure og late servitører. Du føler du er til bry når du ber om vann. Dette stedet pleide å være fantastisk, men ikke nå lenger dessverre.

Mat holder fortsatt godt nivå, men det hjelper ikke.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Marte1337
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Jeg hadde hørt mye positivt om restauranten, og kom med høye forventninger. Disse ble dessverre ikke møtt.

Servitørene var korte og avvisende da vi spurte om bord, og det endte nesten med at vi ikke fikk bord selv om det var ledig. Deretter var de lite hyggelige og serviceinnstilte, og vi fikk ikke presentert rettene. Maten var god, men oppskrytt og overpriset. Den libanesiske vinen var imidlertid utmerket.

Takk, iiingvild
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde høye forventninger da jeg hadde sett mye om restauranten på instagram og fått den anbefalt av venner. Ok mat, men overpriset.
Veldig dårlig sørvis. Jentene som jobbet der virket veldig brydd og der var mye himling med øyner og annet kroppsspråk som ga inntrykk av de gjorde oss en kjempe tjeneste ved å gjøre jobben. Dette trakk ned opplevelsen ytterligere. Anbefales ikke.

Takk, nora_exploradora

Reisende som så på Ben Reddik, så også på

Har du vært i Ben Reddik? Del dine erfaringer!