“Julelunsj”

Cafe Skansen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod service, koselig atmosfære og kjempegod mat. Vi spiste sildetallerken og chevresalat. Smakte helt fortreffelig.

1  Takk, Geir Frode H
HeleneSvensen, Leder  på Cafe Skansen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Beklager sen tilbakemelding på veldig hyggelig anmeldelse! Tusen takk, Ghanzen!

Anmeldt 14. desember 2018

Cafe Skansen er et sted man gjernevendertilbaketil på grunn av både den gode atmosfæren og den utsøkte maten. De ansatte er serviceminded og effektive, og dialogen med gjestene er topp. Det største minus er høyt støynivå når det er mye gjester, samt at prisene har etter hvert blitt noe høye.

Takk, GeirAK
HeleneSvensen, Leder  på Cafe Skansen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Tusen takk for fin tilbakemelding, GeirAK !!
Ja, det blir fort høyt støynivå under julebordsesongen i et såpass lite lokale :)

God jul fra Cafe Skansen

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj på Cafe Skansen sammen med 5 kollegaer. Veldig sentrale og hyggelige lokaler med hyggelig og effektiv betjening. Vårt følge spiste dagens sandwich (laks), dagens suppe (kål og bacon), chevre salat og fiskesuppe - alle var strålende fornøyde.

Takk, Iversmann
HeleneSvensen, Leder  på Cafe Skansen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Iversmann!
Håper vi kan få ønske dere tilbake til oss på Skansen:)

Hilsen gjengen på Cafe Skansen

Anmeldt 16. oktober 2018

Dette stedet har blitt vårt, mer eller mindre, faste lunch-sted når vi er i Oslo.
Stedet har sjel og i tillegg hyggelig og oppmerksom betjening og dertil god mat.
Min kone spiste en salat med chèvre som falt henne i smak.
Jeg valgte sildetallerken, med en liten akevitt til, Kjempegod.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, tosbak
HeleneSvensen, Leder  på Cafe Skansen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei tosbak!
For en utrolig hyggelig tilbakemelding; slikt setter vi stor pris på!
Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen en annen dag også!

Anmeldt 16. september 2018

Hyggelig å spise lunsj på Skansen. God mat og fine omgivelser. Flott ved peisen inne en kald vinterdag og like bra ute på sommerstid. God mat og hyggelig betjening.

Takk, GeorgK373
HeleneSvensen, Leder  på Cafe Skansen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, GeorgK373!

Reisende som så på Cafe Skansen, så også på

Har du vært i Cafe Skansen? Del dine erfaringer!