“Perfekt!”

Cafe Skansen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Med sensommersol over Festningen valgte tre unge middelaldrende damer å sitte ute selv om vi hadde bestilt inne. En sprudlende mannlig servitør kom raskt med våre etterlengtede hvitvinsglass og anbefalte dagens fangst. Torsken var perfekt med enkelt og veldig godt tilbehør, samt en fantastisk velsmakende saus. Etter en liten spisepause gikk vi for rabarbrapiker til dessert. Veldig godt! Påfyll på kaffen av og med den tidligere omtalte servitøren gjorde måltidet til en sekser på terningen.

Takk, 214cathrineh

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Var innom for å ta noe å drikke, og ønsket noe lett å spise. Ølen smakte som den skulle, men fatet med ost og spekemat var absolutt ikke noe å skryte av. Til tross for at det var lite mat spiste vi ikke opp. Spesielt salamien var fæl.

Takk, olejohanp2015
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin lokalisasjon nær sentrum og tett på Akershus festning. Grei service, men ikke noe mer. Toalettet kunne med fordel ovehales også med smittevernutstyr.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, christia200145
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, flott stemning ute, smittevern blir tatt alvorlig, fantastisk aftensol og fornuftige priser - hva mer kan man ønske seg? Jeg kommer selvsagt igjen!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 789steinb
Anmeldt 2. juni 2021

betjening (dame) var spydig og veldig lite serviceinnstilt. idyllisk plassering i oslo i ærverdig bygg

Takk, travel_a_lot_2012

Reisende som så på Cafe Skansen, så også på

Har du vært i Cafe Skansen? Del dine erfaringer!