“Nydelig mat”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018

Et hyggelig sted med med nydelig mat. Man får følelse av og være en snartur i Italia. Veldig flott personalet. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, NinaB3656

Anmeldt 3. november 2018

lokale er veldig koselig og servitørene profesjonelle og hyggelige, menn ikke for mye. her har du tradisjonelt italiensk meny delt på antipasti, primi, secondi og dolce menn i motsetning til i Italia kan du bestille bare en rett uten at servitøren skjeller deg ut:-D maten smaker virkelig hjemmelaget. jeg spiste fasan og mine to venner pasta og alt smakte virkelig veldig godt. vinmeny er en leksikon menn mann får god hjelp fra servitøren til å velge riktig. anbefales! reserver bord, ferdig det er ofte fult der.

Takk, Lukaz K
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig sted med mye god mat og fantastisk hyggelig betjening. Mangfoldig mat og vinmeny. Frister veldig til gjentakelse.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Bjørn B
Anmeldt 24. oktober 2018

Etter å ha lest anmeldelsene på Tripadvisor hadde jeg store forventninger, disse ble helt klart innfridd. Alt smakte fantastisk og kelneren valgte vin til oss som passet perfekt til maten. Vi kommer helt klart tilbake om ikke så altfor lenge!

Takk, christine842
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Umero Uno av Italienske restauranter. Vi har vært her flere ganger, og kommer stadig tilbake. Allesandro og Vanessa gjør en flott jobb.

Takk, justvik2016

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!