“En av Oslos beste italienske?”

Ruffino Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018

Deilig mat, nydelig anrettet, hyggelig personale. Hvite duker uten at det blir stivt og høytidelig. Pastaen er laget på huset. Fornuftige priser. Kommer tilbake!

Takk, G9276JTkari

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Meget god mat, greie priser og trivelig lokaler! Dessverre var ikke servicen i topp klasse. Kelneren var veldig på inntil vi hadde bestilt, deretter opphørte servicen helt... dette trekker ned helhetsinntrykket mye!

1  Takk, Maryblue50
Anmeldt 3. desember 2018

Både beliggenhet atmosfære og betjening er veldig bra. Så nære man kan komme ekte Italiensk i Norge. Anbefales både som par familie forettninger, venner og alene

Takk, Lillis666
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Takker dere for knallgod mat, drikke og trivelig servitør
Jeg og min sønn fikk fantastisk kveld på Ruffino,der vi ble mottatt av servitøren Alessandro. Han fulgte oss opp og la til rette for minnerik kveld. Jeg bestilte knallgod Toscansk vin der han bestemte menyen, vi fikk mange nydelige retter der vi også ble servert hvit trøffel (fantastisk duft og smak).
Anbefaler flere til å la betjeningen sette opp menyen for å få overraskelsene rulle ut på bordet. Ruffino leverer gang på gang med fantastisk mat, hit skal jeg igjen

Takk, Resturante
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Sjarmerende sted med god beliggenhet. Servisen var veldig bra, oppmerksomme kelnere som kunne sitt fag. Menyen var passe stor og vinkartet bugnet av gode alternativer i flere prisklasser, ikke overprisede viner. Både antipasti, primi og secundi var passe store posjoner. Gnocchi med and var en innertier. Desserten var vel det kjedeligste. Tiramisuen var god men....

Takk, Børge T

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!