“Deilig mat, hyggelig besøk”

Ruffino Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi var to stykker innom for en rask middag før kino, og fikk en kjempehyggelig opplevelse som gjør at vi absolutt kan tenke oss tilbake. Etter gode råd og anbefalinger fra vår trivelige kelner gikk vi for to pastaretter: en nydelig lett saus over husets hjemmelagde pasta med perfekt tilberedte scampi, og en utrolig dyp og fyldig smakende ravioli med trøfler. Kelneren vår hadde inngående kjennskap til menyen, og ga veldig gode råd om drikke som passet utmerket til maten. Hun nølte heller ikke med å tilby ekstra god service selv om vi bare var innom for et lite måltid: vi følte oss veldig godt tatt imot. Anbefales på det varmeste.

Takk, museumgoer905

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

For 4. Gang besøkte vi denne resturanten som fremstår som det beste fra Italia. Lytt til erfarne kelnere både mtp mat og ikke minst vin. Herlig stemning, ypperlig mat i italiensk miljø. Topp.

Takk, leifpk
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og grei normal service. Det gjøres tydelig forskjell på selskapene. Sidebordet får fortalt hva de får servert, men ikke vårt. Vi får feil retter, og det ryddes raskt i feilen, men flere ingredienser mangler ved andre forsøk. Likevel, vi koste oss.

Takk, mcdoehl
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Andre besøk på Ruffino. Nok en gang en fantastisk opplevelse. Veldig fin atmosfære, meget hyggelig betjening. Deilig meny som tilfredsstiller alle behandlinger. Rask servering, med meget gode vin anbefalinger. Kommer garantert tilbake!

1  Takk, Andersen112
Anmeldt 17. januar 2019

Som alltid, hyggelig betjening, koselig atmosfære, ypperlig ekte itsliensk mat og et godt utvalg av italienske og andre viner,
Et av mine yndlingsrestauranter.

2  Takk, Elisemor

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!