“Utrolig bra mat/super service”

Ruffino Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig bra mat/super service og mye god vin på kartet.
Maten er billig forhold til kvalitet og ikke minst mye annet i Oslo. Anbefales meget sterkt et besøk.

1  Takk, andersmina

Anmeldt 2. juli 2020

Vi feiret bryllupsdagen vår her, og er veldig fornøyde. Veldig god mat, der spesielt pastaen med villsvin og retten med trøffel ravioli utmerket seg. Servicen var meget bra. Kelneren lyttet tydelig til våre preferanser, og tilrettela deretter måltidet på en fin måte. Den anbefalte vinen fra Marche passet også perfekt til rettene.

Vi er veldig glad i Italiensk mat, og har prøvd de fleste restaurantene med dette temaet i Oslo. Ruffino er etter vår mening den beste italienske restauranten i Oslo.

1  Takk, jano238
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 vennepar som feiret som koste oss med autentisk italiensk mat, gode viner og en vennlig betjening som gir deg en følelse av en liten miniferie i selveste Italia. Kan anbefales på det varmeste.

1  Takk, Legobass
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Atter en gang nydelig mat og meget god service på Ruffino. Kommer tilbake neste gang vi besøker Oslo

1  Takk, 194eirike
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk service. Nydelig mat. Fikk viner perfekt tilpasset maten vi spiste.
Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, JanMR16

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!