“Nydelig mat, super service!”

Ruffino Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2020

Vårt første besøk, men det blir helt sikkert flere! Så vennlig personale, effektiv og oppmerksom service hele tida og veldig god mat frister definitivt til gjentakelse.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 870hildeb

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig service, utmerket mat og alt i alt en nydelig opplevelse! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, anjawL5825AN
Anmeldt 16. juli 2020

Denne gangen bestilte vi bord for 3, og ble som vanlig godt tatt i mot og fikk plass i hjørnet til venstre for inngangen. Kanskje favorittbordet. Straks var den hyggelige servitøren på plass, og stemningen var god fra første stund. Vi var alle 3 svært fornøyd med maten, og ikke minst vinen. Selv om vi har vært her mange ganger før, så blir det garantert ikke siste gang. Fint å se at smitteverntiltakene var tatt veldig seriøst.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Svein B
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket sted - en av de bedre vi har besøkt i Oslo. Vi var 4 personer og valgte en svært smakfull 3-retters med utmerket anbefaling av vin.
Restauranten har et svært godt utvalg av utmerkede Italienske viner.

2  Takk, tlindstr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nok en gang, Ruffino skuffer aldri.
Vi var 4 personer med litt forskjellig mat. Alle like fornøyde. Ikke noe å lure på , vi kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 769rolfh

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!